1800-77-1818

אנחנו נמקסם לך את כמות ואיכות הלידים מהאתר בעשרות עד מאות אחוזים - ללא התחייבות מצדך! צור עמנו קשר עכשיו לפרטים נוספים!
Facebook share

אנחנו נקים ונתפעל עבורך מוקד צ'אט אנושי מתקדם באתר, נפנה לגולשים המבקרים בו זמן אמת, ונוביל אותם להשארת פרטים לסגירת עסקאות.
Facebook share

אנחנו מתמחים בהטמעה ותפעול של מערכות לייב צ'אט מתקדמות במיקור חוץ והכל מבלי שתצטרכו להשקיע משאבים כלשהם בארגון שלכם.
Facebook share

מאחר ואנחנו כל כך בטוחים באיכות השירות שלנו ובתרומה שלו לאתר, אנחנו מציעים לך להתנסות בשירות שלנו ללא כל התחייבות!
Facebook share


תפריט

Facebook Like

גיוס לקוחות קיימים באמצעות צ'אט און ליין

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

שם:*
טלפון:*
דוא"ל:*
אתר אינטרנט:
מס' גולשים בחודש:

או התקשרו 1800-77-1818

הגדלת כמות הגולשים באתר שלכם, אינה תמיד הדרך הנכונה להשגת לידים איכותיים ולהעלאת סך המכירות בחברה.
ניתוח יעיל ואמין של תנועות הגולשים באתר (או בעגה המקצועית יותר = טראפיק), יאפשר לכם לקבל מידע על כמות הגולשים פר יום, משך השהייה שלהם באתר, כמות הנטישות שלהם וכמובן גם כמות הלידים האיכותיים.
במקרים רבים תופתעו לגלות כי הבעיה היא לא בכמות הגולשים המגיעה לאתרכם, אם כי ביחס ההמרה (דהיינו, מספר הגולשים שיהפכו להיות לקוחות אמיתיים שלכם).
לכן, הדרך היעילה (ולעיתים גם הזולה יותר) להשגת לידים איכותיים הינה גיוס לקוחות קיימים, מתוך מאגר הגולשים שכבר קיים באתר שלכם.

אחת השיטות האפקטיביות ביותר לגיוס לקוחות קיימים הינה הקמת מוקד לייב צ'אט, במיקור חוץ לאתר, הכולל צוות שירות לקוחות אנושי, המאפשר התקשרות עם הלקוח בכל שעה וכפועל יוצא מכך, מסייע לשיפור השירות, לבניית אמון הדדי ולחיזוק הקשר עם הארגון.

מוקד צ'אט און ליין – איך עושים את זה?


דמיינו מצב בו, חברה חיצונית מספקת לכם טכנולוגיה ייעודית לאתר שלכם, מבצעת עבורכם אופטימיזציה וניטור למקסום תוצרים והכי חשוב, מספקת לכם מוקדנים (נציגים אנושיים, בשר ודם) מקצועיים ומנוסים, שיתנו את המענה האיכותי והמהיר ביותר לכלל לקוחותיכם, בזמינות מלאה (משעות הבוקר ועד לחצות).
עכשיו תפסיקו לדמיין, כי יש לכם אפשרות ממשית ליהנות משירות לייב צ'אט, במיקור חוץ שיעשה לכם את כל העבודה וידאג להביא אליכם את כל הלקוחות הפוטנציאלים. אתם, לעומת זאת, תצטרכו רק לדאוג למימוש המכירה עצמה.

 

מוקד צ'אט און ליין – איך הוא בעצם יסייע לכם לגייס לקוחות קיימים?

·         שירות לקוחות אנושי – כידוע, היעדר מענה אנושי ברשת הוירטואלית, פוגע באופן ניכר בשביעות הרצון של הגולשים. תחושת הניכור ובעיות של חוסר אמון, מונעות, בסופו של דבר מאלפי גולשים לבצע רכישה ממשית באמצעות המדיום הזה. שימוש במוקד לייב צ'אט, הכולל צוות אנושי יחזק את תחושת הביטחון והאמון של הגולשים בחברה, בשירותיה ובמוצריה השונים.

·         הקטנת הנטישה – אם 80% מהגולשים, נוטשים את האתר, תוך מספר שניות, אזי קיימת בעיה. מחקרים מלמדים כי ישנו קשר מובהק בין אי קיום מענה אנושי לנטישה של הגולשים. צוות אנושי, המעניק שירות איכותי במהלך היום, יקטין באופן משמעותי את אחוזי הנטישה.

·         שיפור חווית הגלישה – גם אם האתר שלכם, בנוי לשביעות רצונכם, בהיבט של עיצוב ותכנים רלוונטיים, צריך לקחת בחשבון שלגולש הממוצע, קשה לעיתים קרובות, לקבל באופן מיידי את האינפורמציה הרלוונטית לו. צוות אנושי ומקצועי, המסוגל לזהות את קשייו של הגולש, בזמן אמת, יעניק לו את השירות והמידע הדרושים לשיפור חווית הגלישה, שעשויה גם להוביל לרכישה ממשית.
חשוב לזכור כי התחרות שקיימת באינטרנט בין החברות העסקיות, גורמת לגולשים, לעלעל ולסרוק את האתרים בחוסר סובלנות, מתוך ידיעה שיש להם אופציות נוספות.
לכם יש את האפשרות להשתמש בפתרון של מוקד לייב צ'אט, שישאיר את הגולשים באתר וימנע מהם "לפזול" לאתרים המתחרים.

·         שיפור יחס ההמרה – העובדה שהצ'אט האנושי ילווה את הלקוח בכל שלבי הרכישה (וגם לאחר מכן) עשויה לשפר את יחס ההמרה באתר שלכם, בעשרות אחוזים (ואף יותר).

·         לידים באינטרנט – מוקד הלייב צ'אט גם יסנן עבורכם את כל הפניות באתר (על פי פרופיל הלקוח שתגדירו להם) ויעביר לכם רק את הלידים האיכותיים, שיובילו למכירה ממשית.

מוקד לייב צ'אט, במיקור חוץ, הינו הפתרון האולטימטיבי עבורכם, לגיוס לידים איכותיים, לשימור לקוחות (חיזוק נאמנותם) ולהעלאת המכירות בחברה.

 צ'אט עם נציג השירות שלנו


איך מצטרפים?

כל שנדרש מכם הוא ליצור איתנו קשר בצ'אט, או כאן ,

לקבל קוד להשתלה באתר שלכם ותוך מספר ימים נציג אנושי שלנו ייתן שירות לכל הגולשים באתר שלכם.

לקוחות מספרים

אמריקן לייזר – " מסקר לקוחות שביצענו עולה ששילוב השירות האנושי שלכם באתר שלנו שיפר שירות הלקוחות, מעניק שירות איכותי ומקצועי במהירות..."

ספיר עזרא, מנכ"ל ספיר בריכות שחייה – "מאז שהכנסנו את השירות שלכם לאתר האינטרנט שלנו כמות הלידים שהובילו לעסקאות עלו באופן ..."

שאלות ותשובות

האם אתם מעסיקים את הנציגים באתר שלי?

כן. אנחנו ב WebLeads הקמנו מערך של נציגים ואנשי שירות העוברים הכשרות מתאימות והם אלה הנותנים את השירות לגולשים. לך אין כל הוצאות להכשרת נציגים ולהטמעת המערכת...

facebookfacebook