1800-77-1818

אנחנו נמקסם לך את כמות ואיכות הלידים מהאתר בעשרות עד מאות אחוזים - ללא התחייבות מצדך! צור עמנו קשר עכשיו לפרטים נוספים!
Facebook share

אנחנו נקים ונתפעל עבורך מוקד צ'אט אנושי מתקדם באתר, נפנה לגולשים המבקרים בו זמן אמת, ונוביל אותם להשארת פרטים לסגירת עסקאות.
Facebook share

אנחנו מתמחים בהטמעה ותפעול של מערכות לייב צ'אט מתקדמות במיקור חוץ והכל מבלי שתצטרכו להשקיע משאבים כלשהם בארגון שלכם.
Facebook share

מאחר ואנחנו כל כך בטוחים באיכות השירות שלנו ובתרומה שלו לאתר, אנחנו מציעים לך להתנסות בשירות שלנו ללא כל התחייבות!
Facebook share


תפריט

Facebook Like

5 דרכים להגדלת המכירות באתר הלקוח שלך

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

שם:*
טלפון:*
דוא"ל:*
אתר אינטרנט:
מס' גולשים בחודש:

או התקשרו 1800-77-1818

בין אם מדובר באתר מכירות או אתר תדמית, אתר האינטרנט של הלקוח הוא למעשה נקודת המכירה שלו און ליין.
לעיתים הוא מהווה נקודת מכירה וירטואלית המתווספת לנקודת מכירה פיזית, ולעיתים הוא נקודת המכירה היחידה.
המטרה שלך כמשווק באינטרנט היא כמובן, לעזור ללקוח להגיע ליעדים העסקיים שהציב לאתר האינטרנט שלו, ואחד היעדים המרכזיים הוא מקסום הכנסות הלקוח מהאתר שלו.

ריכזנו עבורך חמישה טיפים מנצחים להגדלת המכירות באתר האינטרנט של הלקוח שלך:

הקפד על התוכן השיווקי –
מי כמוך יודע מה משמעותו של תוכן מקורי, דינאמי ומעודכן באתר האינטרנט. ובכל זאת, ישנה לעיתים נטייה לחשוב על מנוע החיפוש ולשכוח את הגולש. הטקסטים השיווקיים מחליפים את שיחת המכירה עם נציג מכירות ולכן, צריכים להיות נגישים, מעניינים, לענות על השאלות, הלבטים והבעיות של הלקוחות, ולהציג את יתרונות המוצר או השירות שמציע האתר באופן מושך ומשכנע. אל תזלזל באיכות התכנים ובמידת הצורך, השתמש בשירותיו של קופירייטר שיווקי מוכשר. 

עזור לגולש לבטוח באתר – אחת הדרכים היעילות להשיג את אמון הגולשים הוא להציג להם לקוחות מרוצים אחרים.
במידה ורשימת הלקוחות של הלקוח שלך מרשימה, וכוללת לקוחות גדולים או ידועים בתחומם, דאג להציג אותה באופן בולט באתר. אך גם אם לא, מומלץ לבקש מהלקוחות הטובים לנסח המלצה, או פשוט מכך- לשאול אותם מה הם אוהבים במוצר או השירות או ממה הם מרוצים ולנסח את ההמלצה בשמם.

הטבות ומבצעים –
דאג לשלב בעמוד הבית באופן בולט הצעות שיווקיות, הטבות ומבצעים. אלה יילכדו את תשומת לב הגולשים והם בעלי פוטנציאל רב להגדלת מכירות. דאג לגוון בהצעות השיווקיות – מחיר מוזל למוצר או שירות לזמן מוגבל, הטבה ייחודית לגולשים בכמות מוגבלת, בונוס בעת ביצוע רכישה, מהדורה מוגבלת של מוצר מסוים ועוד. 
הוספה של דחיפות מסוימת לניסוח ההצעות תורמת להנעה לפעולה ולכן, מומלץ להשתמש בניסוחים כמו: הזמן עכשיו!
לקבלת ההטבה צור קשר עוד היום! וכו'.

הקל על הגולש לאתר מידע- 
כולנו נתקלים יום יום באתרים שגורמים לנו לעבוד קשה כדי למצוא את המידע הדרוש לנו. דאג שאתר האינטרנט של הלקוח שלך יהיה ידידותי לגולש ואל תבחן את הסבלנות שלו – במידה ואתה אחראי על תכנון האתר, דאג שיהיה בנוי כך שכל המידע זמין ונגיש לגולש ויותר מכך, דאג שבכל שלב הוא יוכל ליצור קשר בקלות על מנת לקבל מענה- פרטי ההתקשרות עם הלקוח צריכים להופיע בכל עמוד באתר, כמו גם טופס יצירת קשר שמאפשר לגולשים לשאול כל שאלה העולה בנוגע למוצר או השירות שהם צופים בו ברגע נתון.
במידה וקיבלת לידיך אתר קיים, המלץ ללקוח שלך להכניס את השינויים והתוספות הנדרשים.  

שלב מוקד לייב צ'אט באתר -  
נציגי מוקד הלייב צ'אט של וובלידס פונים לגולש באופן יזום בדיוק בזמן הנכון, מלווים את תהליך הגלישה שלו באתר, מספקים מענה ללבטים ושאלות, מיומנים בטיפול בהתנגדויות ומתמחים בהפיכת גולשים אקראיים ללקוחות משלמים. מוקד צ'אט און ליין אנושי של וובלידס הוא התשובה המקוונת לנציגי המכירות בעולם הפיזי, ומאפשר הגדלת מכירות משמעותית באתר הלקוח.

לקבלת פרטים נוספים על שירות הלייב צ'אט לחץ כאן. 
רבות דובר על החסמים של הגולש הישראלי שטרם הסתגל לבצע רכישות באינטרנט. התפקיד שלך, כמשווק, הוא להסיר עד כמה שניתן את החששות ולהניע את הגולש לפעולה. יישום מוצלח של חמשת הטיפים מבטיח להגדיל משמעותית את אחוז הגולשים באתר שיהפכו מלקוחות פוטנציאליים ללקוחות רוכשים!

 


איך מצטרפים?

כל שנדרש מכם הוא ליצור איתנו קשר בצ'אט, או כאן ,

לקבל קוד להשתלה באתר שלכם ותוך מספר ימים נציג אנושי שלנו ייתן שירות לכל הגולשים באתר שלכם.

לקוחות מספרים

אמריקן לייזר – " מסקר לקוחות שביצענו עולה ששילוב השירות האנושי שלכם באתר שלנו שיפר שירות הלקוחות, מעניק שירות איכותי ומקצועי במהירות..."

ספיר עזרא, מנכ"ל ספיר בריכות שחייה – "מאז שהכנסנו את השירות שלכם לאתר האינטרנט שלנו כמות הלידים שהובילו לעסקאות עלו באופן ..."

שאלות ותשובות

האם אתם מעסיקים את הנציגים באתר שלי?

כן. אנחנו ב WebLeads הקמנו מערך של נציגים ואנשי שירות העוברים הכשרות מתאימות והם אלה הנותנים את השירות לגולשים. לך אין כל הוצאות להכשרת נציגים ולהטמעת המערכת...

facebookfacebook