1800-77-1818

אנחנו נמקסם לך את כמות ואיכות הלידים מהאתר בעשרות עד מאות אחוזים - ללא התחייבות מצדך! צור עמנו קשר עכשיו לפרטים נוספים!
Facebook share

אנחנו נקים ונתפעל עבורך מוקד צ'אט אנושי מתקדם באתר, נפנה לגולשים המבקרים בו זמן אמת, ונוביל אותם להשארת פרטים לסגירת עסקאות.
Facebook share

אנחנו מתמחים בהטמעה ותפעול של מערכות לייב צ'אט מתקדמות במיקור חוץ והכל מבלי שתצטרכו להשקיע משאבים כלשהם בארגון שלכם.
Facebook share

מאחר ואנחנו כל כך בטוחים באיכות השירות שלנו ובתרומה שלו לאתר, אנחנו מציעים לך להתנסות בשירות שלנו ללא כל התחייבות!
Facebook share


תפריט

Facebook Like

הדרכים המובילות לקידום מכירות באינטרנט

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

שם:*
טלפון:*
דוא"ל:*
אתר אינטרנט:
מס' גולשים בחודש:

או התקשרו 1800-77-1818

הדרכים המובילות לקידום מכירות באינטרנט

התחרות הגדולה הקיימת היום בין אתרי האינטרנט העוסקים באותו תחום, מחייבת השקעת משאבים בשיווק, פרסום וקידום מכירות.

אמנם האינטרנט, הינו פלטפורמה עסקית, המציעה לכל חברה פוטנציאל שיווקי אדיר אך  יחד עם זאת צריך להפעיל המון יצירתיות וגמישות מחשבתית על מנת "לנצל" את כוח הרשת וליהנות מיתרון תחרותי.

מהן השיטות האפקטיביות לקידום מכירות באינטרנט?

·         צ'אט און ליין – אחד המכשולים העיקריים, איתם מתמודד בעל אתר אינטרנט פוטנציאלי, הינו היעדר מענה אנושי זמין ופעיל שיכול להשפיע על התנהגות הגולש באתר.

מחקרים שבוצעו בתחום הוכיחו, כי קיים קשר הדוק בין שיעור גבוה של נטישת גולשים לבין היעדר נציג אנושי, שיכול לתת מענה לשאלות ולבעיות המתעוררות בזמן אמת.

תחושת הניכור הקיימת באינטרנט, חוסר הביטחון להשאיר פרטי כרטיס אשראי ברשת הווירטואלית והיעדר המענה האיכותי לשאלות אינפורמטיביות חשובות, גורמים ללקוחות פוטנציאליים לעזוב בנקל את האתר, לטובת אתר מתחרה.


הקמת מוקד לייב צ'אט במיקור חוץ, הכולל צוות אנושי, מקצועי, אדיב, אמין ומיומן, תסייע באופן ניכר לשיפור מכירות ואחוזי ההמרה (בעשרות אחוזים ויותר) ובחיזוק נאמנות לקוחות הן לחברה והן למוצריה ושירותיה.
נציג המכירות במוקד עונה לשאלות בזמן אמת, פונה באופן יזום ללקוח ומלווה אותו בכל שלבי המכירה. הוא מזהה את הקושי שלו ומסייע לו לפני שיספיק לנטוש את האתר.
בנוסף, הוא מסנן ומעביר לחברה רק את הפניות הרלוונטיות (בהתאם לפרופיל לקוח מוגדר שהוא מקבל ממנה), העשויות להוביל לרכישה ממשית
ולשיפור מכירות בארגון.
הפתרון של מוקד לייב צ'אט מתאים לבעלי אתרים, שרוצים להפוך את הגולשים הרבים המגיעים אליהם, מלקוחות פוטנציאליים ללקוחות קיימים ונאמנים.
 

·         רשתות חברתיות – נראה כי יותר ויותר חברות מזהות את הפוטנציאל השיווקי של הרשתות החברתיות, המאפשרות אינטראקציה תמידית עם לקוחות פוטנציאליים וקיימים באמצעות בלוגים, פורומים מקצועיים בפייסבוק, תחרויות בין הגולשים ועוד. מומלץ, כמובן, להיעזר בחברה חיצונית ומקצועית, שתשלב מערכת צ'אט ייעודית בדף האוהדים בפייסבוק לצורך מתן שירות מהיר, איכותי ואמין לגולשים, בזמינות מיידית ומלאה.  

·         דף נחיתה איכותי – עיצוב מקצועי וייחודי של דף הנחיתה, יוביל יותר ויותר גולשים להיכנס לאתר, להישאר בו וגם לרצות לחזור אליו שוב. דף הנחיתה צריך לכלול את כל הפרטים הרלוונטיים ולהיות מותאם (הן ברמת העיצוב והן ברמת התוכן) לקהל היעד. מידע נגיש, קצר, נהיר, זמין ואמין בשילוב עם עיצוב ייחודי ומושך את העין יגרום ליותר גולשים פוטנציאליים להשאיר את פרטיהם באתר.

·         הטבות, מבצעים והנחות – לקוחות אוהבים הנחות ומבצעים ולכן, מומלץ לספק להם, מידי פעם, דילים אטרקטיביים באתר האינטרנט. האפשרויות בתחום הן מאוד מגוונות: מהנחות אטרקטיביות על מוצרים ומבצעים (1+1, חבר מביא חבר), דרך חלוקת דוגמיות של מוצרים מובילים ועד לעריכת הגרלות ותחרויות נושאות פרסים.

אין ספק שעולם השיווק והפרסום עבר במהלך השנים האחרונות לרשת הווירטואלית. קידום מכירות באינטרנט הינו צעד הכרחי ויעיל להגדלת נתח השוק, שיפור מכירות, חיזוק המותג ונאמנות הלקוחות.

צ'אט עם נציג השירות שלנו

 


איך מצטרפים?

כל שנדרש מכם הוא ליצור איתנו קשר בצ'אט, או כאן ,

לקבל קוד להשתלה באתר שלכם ותוך מספר ימים נציג אנושי שלנו ייתן שירות לכל הגולשים באתר שלכם.

לקוחות מספרים

אמריקן לייזר – " מסקר לקוחות שביצענו עולה ששילוב השירות האנושי שלכם באתר שלנו שיפר שירות הלקוחות, מעניק שירות איכותי ומקצועי במהירות..."

ספיר עזרא, מנכ"ל ספיר בריכות שחייה – "מאז שהכנסנו את השירות שלכם לאתר האינטרנט שלנו כמות הלידים שהובילו לעסקאות עלו באופן ..."

שאלות ותשובות

האם אתם מעסיקים את הנציגים באתר שלי?

כן. אנחנו ב WebLeads הקמנו מערך של נציגים ואנשי שירות העוברים הכשרות מתאימות והם אלה הנותנים את השירות לגולשים. לך אין כל הוצאות להכשרת נציגים ולהטמעת המערכת...

facebookfacebook