1800-77-1818

אנחנו נמקסם לך את כמות ואיכות הלידים מהאתר בעשרות עד מאות אחוזים - ללא התחייבות מצדך! צור עמנו קשר עכשיו לפרטים נוספים!
Facebook share

אנחנו נקים ונתפעל עבורך מוקד צ'אט אנושי מתקדם באתר, נפנה לגולשים המבקרים בו זמן אמת, ונוביל אותם להשארת פרטים לסגירת עסקאות.
Facebook share

אנחנו מתמחים בהטמעה ותפעול של מערכות לייב צ'אט מתקדמות במיקור חוץ והכל מבלי שתצטרכו להשקיע משאבים כלשהם בארגון שלכם.
Facebook share

מאחר ואנחנו כל כך בטוחים באיכות השירות שלנו ובתרומה שלו לאתר, אנחנו מציעים לך להתנסות בשירות שלנו ללא כל התחייבות!
Facebook share


תפריט

Facebook Like

יצירת לידים באמצעות האתר שלך – זה אינו חלום, זוהי מציאות!

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

שם:*
טלפון:*
דוא"ל:*
אתר אינטרנט:
מס' גולשים בחודש:

או התקשרו 1800-77-1818

הקמת אתר מקצועי ויפה. השקעת בכל הפרטים- עיצוב מזמין, ממשק משתמש אינטואיטיבי ונח, יצרת תכנים איכותיים ומקצועיים ואתה משקיע בקידום כדי להגדיל את הטראפיק לאתר. כל זה מצוין אבל בשורה התחתונה, האם המאמץ שלך מתרגם למכירות? האם האתר שלך מייצר עבורך לידים איכותיים? האם יחס ההמרה של האתר שלך גבוה? אם התשובה היא לא, המשמעות היא שאתה לא מפיק מהאתר שלך את מלוא הפוטנציאל הגלום בו, וחבל.

האתר שלך יכול להיות מכרה זהב של
יצירת לידים איכותיים, אם רק תדע לנצל אותו נכון.
הגולשים שהתאמצת להביא לאתר הם הלקוחות הפוטנציאליים הכי חמים שלך! הם הגיעו לאתר כי הם מתעניינים במה שאתה מציע- במוצר שלך, בשירות שלך. עכשיו , כמו בעולם הפיזי, כל מה שאתה צריך לתפוס את תשומת הלב שלהם, להציע להם מענה מיידי ואיכותי ללבטים ולצרכים שלהם ולסגור את העסקה.

אז איך עושים את זה בעולם הווירטואלי? בעזרת מענה אנושי איכותי!
בדיוק כמו בנקודת המכירה, אם לא תופסים את תשומת הלב של הלקוח בדיוק בזמן בו הוא בשל לקבל החלטה, אם לא נותנים מענה מיידי ללבטים או לצרכים שלו בדיוק כשהם מתעוררים, הוא ממשיך הלאה, לאתר המתחרה. שילוב של לייב צ'אט באתר שלך הופך אותו מאתר מעניין ויפה לאתר אמין, נגיש וזמין ללקוחות ומביא בסופו של דבר ליצירת ה
לידים האיכותיים ביותר.

איך מוקד הלייב צ'אט של וובלידס מייצר לידים בשבילך?
מתודולוגיות הלייב צ'אט הייחודיות שלנו משלבות טכנולוגיה מתקדמת אך פשוטה ליישום, שמוטמעת בקלות ובמהירות באתר שלך ומאפשרת ביצוע אופטימיזציה וניטור איכותיים, עם צוות מוקדנים אנושיים שלנו שעוברים הכשרה על ידנו ומשלבים תודעת שרות עם יכולות מכירתיות גבוהות.
הטמעת הצ'אט לאתר שלך מספקת לך מייד יתרון תחרותי לעומת המתחרים שלך. בעוד באתר שלא מציע מענה הגולש מסתובב, לא מוצא מיידית מה שביקש או לא מקבל מענה בזמן אמת ולרוב עוזב את האתר, באתר בו מוטמע צ'אט אחוז הנטישה נמוך משמעותית ואחוז הגולשים שמשאירים פרטי התקשרות גדל משמעותית.
הנציגים (צ'אטרים) שלנו עולים מול הגולש בצ'אט ופונים באופן אקטיבי ויזום, בזמן בו הגולש בשל לקבל החלטה ולהפוך מגולש אקראי ללקוח משלם. הם מספקים מענה לשאלות הגולשים בשמך, בזמן אמת וללא המתנה, הם מניעים את הגולש לפעולה ומביאים ליצירת לידים איכותיים של לקוחות פוטנציאליים.  
כך, אתה יכול להיות בטוח שלא פספסת גולשים שלא קבלו מענה, אבדו עניין ונטשו את האתר שלך או עברו לאתר של המתחרים שלך.     

מהו יחס המרה של אתר ממוצע?
יחס המרה באתר הוא אחוז הגולשים באתר שמשאירים פרטים ומייצרים הזדמנות להפיכתם ללקוחות משלמים בתקופת זמן מוגדרת.
נתונים מראים שיחס ההמרה באתר ממוצע עומד על 2%-3% בלבד! המשמעות היא שההשקעה המאסיבית של רוב בעלי האתרים בצורה, בתוכן ובקידום האתר לא מביאה בסופו של דבר לתוצאות הרצויות.
הרוב המכריע של הגולשים יעזבו את האתר מבלי לבצע פעולה או להשאיר פרטי התקשרות ולא יחזירו את ההשקעה והמחשבה הרבה שהוקדשה כדי למשוך אותם ולהשאיר אותם באתר. 

איך שירות מוקד הלייב צ'אט באמת משפיע על אחוזי ההמרה באתר שלך?
 
אנחנו מאמינים בתוצאות מדידות. הלקוחות של וובלידס המשתמשים בשירות מוקד הלייב צ'אט ושהטמיעו את ה
צ'אט לאתר שלהם מדווחים על עלייה של 100%-200% בכמות הלידים האיכותיים שמגיעים מהאתר שלהם. כמובן שאחוזי ההמרה תלויים גם בפרמטרים נוספים באתר שאסור להזניח, אבל לייב צ'אט הוא ללא ספק אחד החשובים והיעילים בהם.
אין זה מספיק רק להטמיע טכנולוגיית לייב צ'אט באתר. בכדי למצות את הפוטנציאל והיכולות של המערכות הללו יש להיעזר בצוות מוקדנים מנוסה שיביא לשיפור של עשרות אחוזים את שביעות רצון הגולשים מהשירות, את כמות העסקאות שנסגרות מהאתר וכך תורם לשיפור דרמטי באחוזי ההמרה! 
צ'אט עם נציג השירות שלנו

איך מצטרפים?

כל שנדרש מכם הוא ליצור איתנו קשר בצ'אט, או כאן ,

לקבל קוד להשתלה באתר שלכם ותוך מספר ימים נציג אנושי שלנו ייתן שירות לכל הגולשים באתר שלכם.

לקוחות מספרים

אמריקן לייזר – " מסקר לקוחות שביצענו עולה ששילוב השירות האנושי שלכם באתר שלנו שיפר שירות הלקוחות, מעניק שירות איכותי ומקצועי במהירות..."

ספיר עזרא, מנכ"ל ספיר בריכות שחייה – "מאז שהכנסנו את השירות שלכם לאתר האינטרנט שלנו כמות הלידים שהובילו לעסקאות עלו באופן ..."

שאלות ותשובות

האם אתם מעסיקים את הנציגים באתר שלי?

כן. אנחנו ב WebLeads הקמנו מערך של נציגים ואנשי שירות העוברים הכשרות מתאימות והם אלה הנותנים את השירות לגולשים. לך אין כל הוצאות להכשרת נציגים ולהטמעת המערכת...

facebookfacebook