1800-77-1818

אנחנו נמקסם לך את כמות ואיכות הלידים מהאתר בעשרות עד מאות אחוזים - ללא התחייבות מצדך! צור עמנו קשר עכשיו לפרטים נוספים!
Facebook share

אנחנו נקים ונתפעל עבורך מוקד צ'אט אנושי מתקדם באתר, נפנה לגולשים המבקרים בו זמן אמת, ונוביל אותם להשארת פרטים לסגירת עסקאות.
Facebook share

אנחנו מתמחים בהטמעה ותפעול של מערכות לייב צ'אט מתקדמות במיקור חוץ והכל מבלי שתצטרכו להשקיע משאבים כלשהם בארגון שלכם.
Facebook share

מאחר ואנחנו כל כך בטוחים באיכות השירות שלנו ובתרומה שלו לאתר, אנחנו מציעים לך להתנסות בשירות שלנו ללא כל התחייבות!
Facebook share


תפריט

Facebook Like

10 טיפים שיסייעו להגדיל משמעותית את כמות הלידים שהלקוח שלך מקבל מהאתר

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

שם:*
טלפון:*
דוא"ל:*
אתר אינטרנט:
מס' גולשים בחודש:

או התקשרו 1800-77-1818

אתר הלקוח עשוי להיות מכרה זהב ללידים איכותיים עבורו אם רק יודעים לבנות ולנצלו נכון. להלן טיפים שעשויים לעזור לך להגדיל משמעותית את אחוז ההמרה מכל אתר של כל לקוח.

1.       משיכת קהל הגולשים הנכון – זה נשמע אולי מובן מאליו, אבל מדובר בגורם חשוב מאין כמוהו,  עליו נשענת האסטרטגיה השיווקית כולה. הלקוח שלך מצפה שתספק לו לידים איכותיים ורלוונטיים וכדי שתוכל לעשות זאת, עליך לדייק בהגדרת קהל או קהלי היעד ורק אז, תוכל לדעת כיצד לתכנן את האתר וכיצד למשוך אליו טראפיק איכותי.

2.       תכנן אתר מושך עבור הלקוח שלך-  הצלחת להביא גולשים לאתר של הלקוח שלך? עכשיו אתה צריך לוודא שהם יהפכו
ללידים רלוונטיים. ייצר אצל הגולש עניין אמיתי במוצרים או השירותים של הלקוח בעזרת תוכן מעניין, תמונות מושכות של המוצרים, קטעי וידאו רלוונטיים, והמלצות גולשים.


3.       יצירת דפי נחיתה – תכליתם של עמודי נחיתה הוא לגרום לגולש לבצע פעולה כלומר, יצירת לידים ללקוח שלך ולכן, עליך לתכנן אותם היטב ולהתאימם אישית לקהלי היעד. עמוד נחיתה יכול להיות הפניה ישירה של הגולש לעמוד השירותים באתר ומשם הכוונה לתתי הקטגוריות באופן הגורם לו להשאיר פרטים או לחלופין, דף נחיתה עצמאי. 


 4. קריאה אפקטיבית לפעולה -  המטרה במשיכת טראפיק לאתר היא, כמובן, לגרום לגולשים לבצע את הפעולה הרצויה לנו- רכישה או לידים. במטרה לייצר לידים איכותיים מהאתר יש להקפיד ולפזר במקומות שונים באתר כפתורי הנעה לפעולה שימשכו את עין הגולש.  בתחילה מומלץ להשתמש בכפתורים שונים עם הצעה שונה, כדי לבדוק ולנתח במה הגולש מתעניין יותר ובמה פחות.


5. גישת מכירה "רכה"-  פעמים רבות אנחנו מרגישים שצריך "להכות על הברזל בעודו חם" ולוחצים על הגולש לבצע פעולה עכשיו. כשהגולש מרגיש שלוחצים עליו הוא בדרך כלל נסוג  ודווקא המאמצים הללו לא מצליחים לייצר לידים. לכן, עדיף לעיתים לאמץ גישת מכירה "רכה", ולגרום לגולש להשאיר פרטי התקשרות בלבד - בדרך זו אתה אוסף לידים שישמשו בעתיד על מנת להציע הצעות שיווקיות ללקוחות.

6.   הקל על הגולש לאתר מידע – כדי להמיר באופן יעיל תנועה ללידים אתה חייב לספק לגולש מידע זמין ודרך נגישה ליצור קשר. גולש שייאלץ לחפור בעמודים פנימיים באתר על מנת לאתר מידע או פרטי התקשרות- ינטוש.  הקפד על פרטי התקשרות וטופס יצירת קשר זמינים בכל עמוד באתר.


7.  קשר את האתר לרשתות חברתיות- הגולשים נמצאים היום ברשתות החברתיות וחבל לפספס אותם. סנכרן את ערוצי השיווק וההתקשרות של הגולשים, ודאג לייצר תנועה דו כיוונית בין הרשתות החברתיות שהלקוח פעיל בהן ובין אתר האינטרנט של הלקוח. 


8.   שלב מוקד
לייב צ'אט באתר הלקוח – אתה ודאי יודע שהלידים האיכותיים ביותר מגיעים מהאתר עצמו. שילוב מוקד הלייב צ'אט של וובלידס מאפשר לך לנצל את הטראפיק הקיים באתר ולייצר עבור הלקוח לידים איכותיים ללא כל מאמץ.  הנציגים און ליין מסייעים בהפיכת טראפיק ללידים ומשפרים משמעותית את אחוזי ההמרה.


9.  בדוק אפקטיביות- כדי לדעת מה עובד חייבים לבחון את הפעולות שלנו. מומלץ ליצור שתי גרסאות לכל עמוד ולפצל את תנועת הגולשים בניהםוכך, לבחון איזו מהגרסאות הגולש מעדיף.

10.  הסק מסקנות-  אל תשכח לבחון את הסטטיסטיקות, לנתח את נקודות החוזק ונקודות התורפה, להסיק מסקנותולבצע את השינויים וההתאמות הנדרשים.

נכון, כל אתר הוא שונה וכך גם כל קהל יעד.  עם זאת, ישנם דברים שעובדים תמיד.
הקפדה על הטיפים הללו, לצד חשיבה יצירתית ומותאמת אישית, תבטיח תוצאות איכותיות עבור הלקוחות שלך.

צ'אט עם נציג השירות שלנו

 


איך מצטרפים?

כל שנדרש מכם הוא ליצור איתנו קשר בצ'אט, או כאן ,

לקבל קוד להשתלה באתר שלכם ותוך מספר ימים נציג אנושי שלנו ייתן שירות לכל הגולשים באתר שלכם.

לקוחות מספרים

אמריקן לייזר – " מסקר לקוחות שביצענו עולה ששילוב השירות האנושי שלכם באתר שלנו שיפר שירות הלקוחות, מעניק שירות איכותי ומקצועי במהירות..."

ספיר עזרא, מנכ"ל ספיר בריכות שחייה – "מאז שהכנסנו את השירות שלכם לאתר האינטרנט שלנו כמות הלידים שהובילו לעסקאות עלו באופן ..."

שאלות ותשובות

האם אתם מעסיקים את הנציגים באתר שלי?

כן. אנחנו ב WebLeads הקמנו מערך של נציגים ואנשי שירות העוברים הכשרות מתאימות והם אלה הנותנים את השירות לגולשים. לך אין כל הוצאות להכשרת נציגים ולהטמעת המערכת...

facebookfacebook