1800-77-1818

אנחנו נמקסם לך את כמות ואיכות הלידים מהאתר בעשרות עד מאות אחוזים - ללא התחייבות מצדך! צור עמנו קשר עכשיו לפרטים נוספים!
Facebook share

אנחנו נקים ונתפעל עבורך מוקד צ'אט אנושי מתקדם באתר, נפנה לגולשים המבקרים בו זמן אמת, ונוביל אותם להשארת פרטים לסגירת עסקאות.
Facebook share

אנחנו מתמחים בהטמעה ותפעול של מערכות לייב צ'אט מתקדמות במיקור חוץ והכל מבלי שתצטרכו להשקיע משאבים כלשהם בארגון שלכם.
Facebook share

מאחר ואנחנו כל כך בטוחים באיכות השירות שלנו ובתרומה שלו לאתר, אנחנו מציעים לך להתנסות בשירות שלנו ללא כל התחייבות!
Facebook share


תפריט

Facebook Like

מה ההבדל בין מענה אנושי חכם בצ'אט לבין מענה אוטומטי בצ'אט?

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

שם:*
טלפון:*
דוא"ל:*
אתר אינטרנט:
מס' גולשים בחודש:

או התקשרו 1800-77-1818

 

היתרונות הגלומים בשילוב צ'אט און ליין לאתר שלך ברורים. הלקוחות מקבלים מענה מהיר וזמין, אחוזי ההמרה עולים במאות אחוזים ובשורה התחתונה, אתה נהנה מרווחים גבוהים יותר וממיצוי פוטנציאל האתר. אתה מחפש חברה שתספק לך את הפתרון ונתקל בלא מעט הצעות לשילוב צ'אט רובוט אוטומטי/וירטואלי לאתרך אשר מבטיחות אינסוף יתרונות. מה הם למעשה ההבדלים המהותיים בין מענה אוטומאטי רובוטי בצ'אט ובין לייב צ'אט אנושי?
האם צ'אט רובוטי שקול
למענה אנושי חכם? האם הוא מסוגל להבטיח את אותם יתרונות שירותיים ומכירתיים? האם הוא מסוגל לספק את אותן תוצאות?

מהם ההבדלים בין מערכת לייב צ'אט של וובלידס לצ'אט אוטומטי? 
במוקד הצ'אטים של וובלידס, המענה בצידו השני של המסך מתבצע על ידי נציג אנושי, בשר ודם. צ'אט אוטומטי הוא למעשה צ'אט רובוטי ממוחשב. כלומר, מערכת טכנולוגית שתוכנתה לתת מענה ללקוחות על פי שאלות ותשובות מובנות וספציפיות בעוד הנציגים האנושיים של וובלידס הם צוות שירות ומכירה אשר מתודרך היטב למתן שירות ברמה הגבוהה ביותר, מסוגל לענות על כל שאלה של הלקוח, מכל סוג וכמובן פועל על פי תסריטי שיחה אפשריים, טיפול בהתנגדויות והנעה לפעולה.
הצ'אט האנושי החכם הוא כמובן יעיל יותר ומסוגל לספק תוצאות איכותיות יותר.

מהם היתרונות של מערכת הלייב צ'אט של וובלידס על מערכות צ'אט אוטומטיות?
·         אנשים אוהבים לדבר עם אנשים ולא עם מערכות אוטומטיות.
בעוד שסקרים הראו כי 44% מהגולשים רואים במענה אנושי אונליין את אחד השירותים החשובים במהלך קבלת החלטת רכישה באינטרנט, גולשים רבים נוטים להירתע מצ'אט רובוטי. סבלנות הגולשים קצרה מאוד, הם מזהים מייד שלא מדובר במענה אנושי אלא במערכת מתוכנתת ולרוב לא יעזרו בו ויינטשו מייד
·          
·         לידים איכותיים יותר
מערכת צ'אט וירטואלית אינה יודעת לזהות ולסנן את תשובות הגולש ולפעול בהתאם. גולשים רבים מזינים שם וטלפון בתוך הצ'אט הרובוטי כאשר כל מה שהם רוצים זה לשאול שאלה כלשהי או סתם לשם "שעשוע" עם הרובוט. אנשי המכירות שחוזרים ל"לידים" אלו מבזבזים את זמנם היקר. מערכת לייב צ'אט עם מענה אנושי מקצועי מאפשרת לבצע סינון ולוודא, ברמת סבירות גבוה, כי הגולש אכן פוטנציאלי לעסקה.
 
·         נכונות גבוהה יותר להיעזר בנציג.
צ'אט אנושי מעורר באנשים סימפטיה גבוהה הרבה יותר. בצד השני של הצ'אט נמצא אדם שנותן לכל גולש יחס אישי. הוא באמת מעוניין להעניק שירות לגולש, לסייע לו בהתלבטות, ולכן הגולשים סבלניים הרבה יותר.
 
·         מענה אנושי חכם מתאים את עצמו לגולש בעוד הרובוט מתוכנת מראש.
המערכות האוטומטיות מתוכנתות מראש ולכן לא מסוגלת כמובן להתאים את עצמה לצרכים הספציפיים של כל גולש. הרובוט מתוכנת לענות על שאלות נפוצות שמטרידות את מרבית הגולשים ומוזן בתסריטי שיחה אפשריים שמשאירים, ברוב המקרים, את הגולש מתוסכל וללא מענה אמיתי. לייב צ'אט עם נציג אנושי מותאמת ספציפית לצרכים של הגולש- הנציג האנושי עונה בשמך על כל שאלה שעשויה להטריד את הגולש שלך.  
 
·         פתרון הבעיות באמצעות נציג אנושי יעיל הרבה יותר.
אחד היתרונות המהותיים בשילוב צ'אט און ליין באתר שלך הוא האפשרות לפתור את בעיות הגולשים ובעקבות כך להניע אותם לביצוע פעולה (השארת פרטי התקשרות או רכישה בפועל של השירות או המוצר שאתה מציע). מענה אנושי חכם מסוגל לפתור את הלבטים שמעסיקים את הגולש בצורה יעילה הרבה יותר, יש לו את התשובות לכל השאלות שעשויות להטריד את הלקוח ולכן, הסיכוי שהגולש יבצע פעולה עולה משמעותית. 
 
·         צוות הנציגים של וובלידס עוברים הכשרה מיוחדת הן בשירות לקוחות והן בסגירת מכירות
ההכשרה שהנציגים שלנו עוברים מבטיחה כי הם יעניקו את השירות הטוב ביותר לגולש שלך וישרתו באופן מיטבי את האינטרס העסקי שלך. הלקוח שלך יקבל שירות טוב יותר, ימליץ עליך ללקוחות אחרים ויעזור בהרחבת מעגל הלקוחות שלך. 
בשורה התחתונה, בטווח הארוך שימוש במענה אנושי חכם אפקטיבי יותר ממענה אוטומאטי.
התמורה שאתה מקבל עבור כספך תהיה, בסופו של דבר, גבוהה יותר. 

צ'אט עם נציג השירות שלנו



 

 


איך מצטרפים?

כל שנדרש מכם הוא ליצור איתנו קשר בצ'אט, או כאן ,

לקבל קוד להשתלה באתר שלכם ותוך מספר ימים נציג אנושי שלנו ייתן שירות לכל הגולשים באתר שלכם.

לקוחות מספרים

אמריקן לייזר – " מסקר לקוחות שביצענו עולה ששילוב השירות האנושי שלכם באתר שלנו שיפר שירות הלקוחות, מעניק שירות איכותי ומקצועי במהירות..."

ספיר עזרא, מנכ"ל ספיר בריכות שחייה – "מאז שהכנסנו את השירות שלכם לאתר האינטרנט שלנו כמות הלידים שהובילו לעסקאות עלו באופן ..."

שאלות ותשובות

האם אתם מעסיקים את הנציגים באתר שלי?

כן. אנחנו ב WebLeads הקמנו מערך של נציגים ואנשי שירות העוברים הכשרות מתאימות והם אלה הנותנים את השירות לגולשים. לך אין כל הוצאות להכשרת נציגים ולהטמעת המערכת...

facebookfacebook