1800-77-1818

אנחנו נמקסם לך את כמות ואיכות הלידים מהאתר בעשרות עד מאות אחוזים - ללא התחייבות מצדך! צור עמנו קשר עכשיו לפרטים נוספים!
Facebook share

אנחנו נקים ונתפעל עבורך מוקד צ'אט אנושי מתקדם באתר, נפנה לגולשים המבקרים בו זמן אמת, ונוביל אותם להשארת פרטים לסגירת עסקאות.
Facebook share

אנחנו מתמחים בהטמעה ותפעול של מערכות לייב צ'אט מתקדמות במיקור חוץ והכל מבלי שתצטרכו להשקיע משאבים כלשהם בארגון שלכם.
Facebook share

מאחר ואנחנו כל כך בטוחים באיכות השירות שלנו ובתרומה שלו לאתר, אנחנו מציעים לך להתנסות בשירות שלנו ללא כל התחייבות!
Facebook share


תפריט

Facebook Like

כיצד צ'אט און ליין יכול להחליף בקלות חברות טלמיטינג ושירותי טלמרקטינג?

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

שם:*
טלפון:*
דוא"ל:*
אתר אינטרנט:
מס' גולשים בחודש:

או התקשרו 1800-77-1818

 בעידן הדיגיטלי שאנו חיים בו פעולות שיווקיות רבות, עושות מעבר מאופ ליין לאון ליין. במציאות כזו זה טבעי ששירותי טלמרקטינגוחברות טלמיטינג ימצאו מענה הולם בעולם המקוון.  מענה כזה בדיוק אנחנו מציעים לך- המרת שירותי המכירה הטלפוניים המסורתיים בשירות חדשני של צ'אט און ליין אנושי שיוטמע באתר שלך, ויעבוד בשבילך בייצור לידים איכותיים וממירים. 


כיצד שירות הצ'אט און ליין שלנו עובד בשבילך?
וובלידס מציעה שירות כולל של צ'אט אנושי און ליין ברמה הגבוהה ביותר–
·         אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם ספקי טכנולוגיות צ'אט מתקדמות ומטמיעים אותן בקלות בכל אתר המונה למעלה מ- 1,000 גולשים.
·          אנחנו מגדירים איתך את המטרות שלך- מענה ללקוחות, יצירת לידים איכותיים ומטויבים, הנעה לפעולה, עזרה ללקוח בסגירת עסקה.
·          אנחנו מכשירים נציגי שירות ומכירה איכותיים, שמכירים את העסק שלך על בוריו ומסוגלים לענות ללקוח על כל שאלה מהפשוטה למורכבת ביותר ומעמידים אותם לרשות הגולשים באתר האינטרנט שלך.
·          אנחנו משתמשים באלגוריתמים וטכנולוגיות המספקים לנו מידע על הגולשים שלך- מאיזה עמוד הם הגיעו, דרך אילו ביטויי חיפוש, מה דפוס הגלישה שלהם, כדי לזהות את הלקוחות הפוטנציאליים ולאפשר לנציג לפנות אליהם בדיוק בנקודה הקריטית וה"חמה" ביותר.
·         הנציגים שלנו פונים לגולשים באופן אקטיבי ולא ממתינים לנקיטת יוזמה מצידם.  
·         אנחנו מספקים לך את הלידים האיכותיים ביותר ומציעים יחסי המרה גבוהים.
·      אנחנו יודעים שהשירות שלנו איכותי ומביא תוצאות ובטוחים שאם תנסה אותנו לא תבין איך לא עשית את זה קודם ולכן, אנחנו מציעים לך התנסות חינמית של שבועיים בשירות שלנו. 

איך
צ'אט און ליין יכול להחליף שירותי טלמרקטינג וטלמיטינג?
שירותי טלמרקטינג או חברות טלמיטינג מבוססות למעשה על פניות יזומות ללקוחות שמטרתן לגרום ללקוח פוטנציאלי לבצע רכישה או לקבוע לו פגישה עם נציג מכירות מטעם החברה.
כלומר, גם המטרה של טלמרקטינג או טלמיטינג זהה למטרה שלנו- יצירת לידים איכותיים שייתרגמו למכירות,  וגם אופן הפעולה דומה- פנייה יזומה של נציג אנושי ללקוחות.

הלידים שמייצר צ'אט און ליין באתר שלך הם המטויבים והאיכותיים ביותר, ומתחרים בקלות עם כל מאגר לקוחות מפולח שמשמש בסיס לשיחות טלמרקטינג.

בעידן הנוכחי בו התקשורת הופכת יותר ויותר מקוונת, רק טבעי שגם שירותי טלמרקטינג וטלמיטינג יהיו שירותי און ליין. הנציגים האנושיים של וובלידס מוכשרים לתת מענה בכל רמה- מפניות גולשים, דרך הנעת גולשים לפעולה וייצור לידים איכותיים ועד סגירת מכירה און ליין (באתרי מכירה).

איך השימוש בשירות
צ'אט און ליין חוסך לך כסף?

·        עלויות ההכשרה של כח אדם מיומן ואיכותי נחסכות ממך – נציגי האון ליין שלנו עוברים הכשרה מקיפה על ידינו.
·         אתה משלם רק על תוצאות- קיבלת ליד איכותי של לקוח פוטנציאלי? שילמת. אם לא אז לא. 
·        הצ'אט כלכלי יותר מהטלפון- נציג און ליין אחד מנהל מספר שיחות בו זמנית בעוד נציג טלמרקטינג טלפוני לא יכול לנהל יותר משיחה אחת- בשורה התחתונה מביא לחסכון של כ- 30%-50%
·        הטכנולוגיה פשוטה וניתנת להטמעה בקלות, אין צורך להטמיע תוכנה או מערכת מורכבת.
·        הנציגים מספקים מענה גם לשאלות גולשים וחוסכים לעיתים את הצורך בשירות לקוחות.
·        יחסי ההמרה בצ'אט און ליין מתוך האתר שלך טובים יותר – מדובר בלקוחות שיש להם עניין במה שאתה מציע (הם הרי הגיעו אליך ולא אתה אליהם).   
    מענה אנושי באתר עשוי לסייע בשיפור שביעות רצון הגולשים (לקוחות פוטנציאליים) וחיזוק הקשר  עימם דבר שיתרגם, בסופו של דבר, גם למכירות.  

צ'אט עם נציג השירות שלנו

 


איך מצטרפים?

כל שנדרש מכם הוא ליצור איתנו קשר בצ'אט, או כאן ,

לקבל קוד להשתלה באתר שלכם ותוך מספר ימים נציג אנושי שלנו ייתן שירות לכל הגולשים באתר שלכם.

לקוחות מספרים

אמריקן לייזר – " מסקר לקוחות שביצענו עולה ששילוב השירות האנושי שלכם באתר שלנו שיפר שירות הלקוחות, מעניק שירות איכותי ומקצועי במהירות..."

ספיר עזרא, מנכ"ל ספיר בריכות שחייה – "מאז שהכנסנו את השירות שלכם לאתר האינטרנט שלנו כמות הלידים שהובילו לעסקאות עלו באופן ..."

שאלות ותשובות

האם אתם מעסיקים את הנציגים באתר שלי?

כן. אנחנו ב WebLeads הקמנו מערך של נציגים ואנשי שירות העוברים הכשרות מתאימות והם אלה הנותנים את השירות לגולשים. לך אין כל הוצאות להכשרת נציגים ולהטמעת המערכת...

facebookfacebook