1800-77-1818

אנחנו נמקסם לך את כמות ואיכות הלידים מהאתר בעשרות עד מאות אחוזים - ללא התחייבות מצדך! צור עמנו קשר עכשיו לפרטים נוספים!
Facebook share

אנחנו נקים ונתפעל עבורך מוקד צ'אט אנושי מתקדם באתר, נפנה לגולשים המבקרים בו זמן אמת, ונוביל אותם להשארת פרטים לסגירת עסקאות.
Facebook share

אנחנו מתמחים בהטמעה ותפעול של מערכות לייב צ'אט מתקדמות במיקור חוץ והכל מבלי שתצטרכו להשקיע משאבים כלשהם בארגון שלכם.
Facebook share

מאחר ואנחנו כל כך בטוחים באיכות השירות שלנו ובתרומה שלו לאתר, אנחנו מציעים לך להתנסות בשירות שלנו ללא כל התחייבות!
Facebook share


תפריט

Facebook Like

צ'אט לאתר – האם זה באמת תורם לאתר או סתם מציק לגולשים?

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

שם:*
טלפון:*
דוא"ל:*
אתר אינטרנט:
מס' גולשים בחודש:

או התקשרו 1800-77-1818

אתה שוקל להציע ללקוח שלך לשלב צ'אט לאתר שלו אבל מתלבט. אתה, כמובן, מחויב לתוצאות הטובות ביותר עבור הלקוח שלך ומחפש דרכים יצירתיות למקסם את הביצועים העסקיים ומצד שני, אתה נזהר מלהמליץ על דרכים או פעולות אשר עלולות לפגוע בתדמית ובמוניטין של הלקוח. אתה מבין שללייב צ'אט יש את היתרונות הברורים שלו- הוא מאפשר אינטראקציה עם הגולשים, מספק מענה מהיר לשאלות גולשים, חוסך להם לבטים, חיפושים ואת הצורך ליצור קשר עם החברה במידה והם זקוקים למידע נוסף או רוצים לבצע פעולה, ואתה מבין שלצ'אט און ליין פוטנציאל אדיר ליצירת לידים איכותיים והשגת תוצאות מהירות. ובכל זאת, אתה לא משוכנע לחלוטין- האם צ'אט און ליין באמת יתרום לאתר הלקוח או שיותר מהשגת תוצאות הוא יבריח גולשים? האם הוא יציק לגולשים ויגרום להם לנטוש את האתר?

התשובה ללבטים היא – תלוי ברמת השירות והתפעול של
צ'אט לאתר.
חברות רבות מציעות שירותי צ'אט און ליין וחשוב להבחין ביניהן. מרבית החברות הפועלות בשוק כיום מציעות שילוב של מענה אוטומטי באתר. זהו למעשה צ'אט רובוטי שזכה, ובצדק, לתדמית לא מחמיאה. במערכות צ'אט מסוג זה אכן יש מאפיינים רבים שמעצבנים את הגולש, מציקים לו, וגולשים אכן נרתעים ממנו ונוטים לעזוב אתר כזה מבלי כוונה לשוב.

לייב צ'אט אנושי, כדוגמת זה שמוקד וובלידס משתמש בו, מציע פתרון אחר לחלוטין, שלא רק שאינו מציק לגולשים, הוא אף תורם משמעותית לשביעות הרצון שלהם ומניע אותם לפעולה. 

גם בעידן הטכנולוגי בו יותר ויותר פעולות הופכות מקוונות- אנשים עדיין מעדיפים אינטראקציה אנושית


סקרים מראים שלמעלה מ- 40 אחוז מהגולשים רואים במענה און ליין את אחד השירותים החשובים ביותר כאשר הם מקבלים החלטת רכישה באינטרנט. מענה אנושי באתר מגביר את אמינות האתר בעיני הגולש, תורם למוניטין של האתר ומעודד את הגולשים לבצע פעולות שקודם לכן התלבטו או חששו לגביהן.

צ'אט און ליין
עם נציג אנושי, מיומן ושירותי, מעורר סימפטיה אצל הגולש ונכונות רבה להיעזר בו.


בעוד הצ'אטים האוטומטיים מוזנים מראש בתרחישי שיחה ושאלות נפוצות שלא תמיד תורמים לגולש ובעיקר מעוררים תסכול, נציגי שירות אנושיים מספקים מענה לשאלות ולבטים אמיתיים שעולים מצד הגולש. נציגי הצ'אט של וובלידס עוברים הכשרה המאפשרת להם לספק, בשמו של הלקוח, מענה איכותי, ענייני ויעיל לצרכי הגולש כך שבסופו של דבר, שביעות הרצון של הגולש עולה משמעותית.

נציגי שירות ומכירה מיומנים פותרים בעיות תוך שהם חותרים להנעה לפעולה


נציגי השירות ומכירה של וובלידס מיומנים בזיהוי הרגע הנכון בו הגולש בשל לבצע פעולה וכך, הם שולטים באופן אקטיבי בתנועת הגולשים ומשרתים את האינטרסים העסקיים שלך ושל הלקוח שלך גם יחד- מכסימום לידים איכותיים מאתר האינטרנט.  

מוקד הלייב צ'אט של וובלידס הוא האופציה העדכנית ביותר לשירות לקוחות און ליין, קידום מכירות ושיפור יחס ההמרה מאתרי אינטרנט. 


איך מצטרפים?

כל שנדרש מכם הוא ליצור איתנו קשר בצ'אט, או כאן ,

לקבל קוד להשתלה באתר שלכם ותוך מספר ימים נציג אנושי שלנו ייתן שירות לכל הגולשים באתר שלכם.

לקוחות מספרים

אמריקן לייזר – " מסקר לקוחות שביצענו עולה ששילוב השירות האנושי שלכם באתר שלנו שיפר שירות הלקוחות, מעניק שירות איכותי ומקצועי במהירות..."

ספיר עזרא, מנכ"ל ספיר בריכות שחייה – "מאז שהכנסנו את השירות שלכם לאתר האינטרנט שלנו כמות הלידים שהובילו לעסקאות עלו באופן ..."

שאלות ותשובות

האם אתם מעסיקים את הנציגים באתר שלי?

כן. אנחנו ב WebLeads הקמנו מערך של נציגים ואנשי שירות העוברים הכשרות מתאימות והם אלה הנותנים את השירות לגולשים. לך אין כל הוצאות להכשרת נציגים ולהטמעת המערכת...

facebookfacebook