1800-77-1818

אנחנו נמקסם לך את כמות ואיכות הלידים מהאתר בעשרות עד מאות אחוזים - ללא התחייבות מצדך! צור עמנו קשר עכשיו לפרטים נוספים!
Facebook share

אנחנו נקים ונתפעל עבורך מוקד צ'אט אנושי מתקדם באתר, נפנה לגולשים המבקרים בו זמן אמת, ונוביל אותם להשארת פרטים לסגירת עסקאות.
Facebook share

אנחנו מתמחים בהטמעה ותפעול של מערכות לייב צ'אט מתקדמות במיקור חוץ והכל מבלי שתצטרכו להשקיע משאבים כלשהם בארגון שלכם.
Facebook share

מאחר ואנחנו כל כך בטוחים באיכות השירות שלנו ובתרומה שלו לאתר, אנחנו מציעים לך להתנסות בשירות שלנו ללא כל התחייבות!
Facebook share


תפריט

Facebook Like

קידום מכירות באינטרנט באמצעות לייב צ'אט

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

שם:*
טלפון:*
דוא"ל:*
אתר אינטרנט:
מס' גולשים בחודש:

או התקשרו 1800-77-1818

שיווק ומכירות באינטרנט – העידן החדש

איך לקדם מכירות באינטרנט, לתת שירות טוב יותר ולהגדיל את המכירות באמצעות טכנולוגיות לייב צ'אט לאתר.
 
קידום מכירות באינטרנט שונה במהותו מקידום מכירות בעולם הפיזי וזאת בעיקר מאחר ואין לנו, בעלי החברות והאתרים, יכולת להשפיע, בזמן אמת, על קבלת ההחלטות של המבקרים באתרים השונים שלנו. אנחנו משקיעים המון בניסיון לעצב את האתר בצורה שתוביל את הגולש לבצע פעולות שאנו רוצים (השארת פרטים, הרשמה, קנייה וכיוצ"ב) אך בפועל, כמעט ואין לנו שליטה על כך.
 
מה הייתם מוכנים לעשות בכדי שיתאפשר לכם לפנות לכל הלקוחות הפוטנציאליים שנמצאים, עכשיו, ממש עכשיו, בזמן שאתם קוראים את הכתבה הזאת, באתר האינטרנט שלכם ולהציע להם לרכוש את השירותים או המוצרים שלכם? כמה הייתם משלמים בכדי להניע את הגולשים שלכם לבצע פעולות כלשהן באתר כגון להשאיר את הפרטים שלהם או לרכוש את המוצר שהם רוצים מהחנות המקוונת שלכם? קידום מכירות באינטרנט אינו דבר פשוט ובמאמר זה נשמח לספר לכם על האפשרות להפוך את האתר לאקטיבי ולמקסם את יחסי ההמרה שלו.
 
כולם יודעים היום, כי האינטרנט הוא מדיום חשוב לבעלי עסקים ומי שלא נמצא ברשת, פשוט לא קיים. כתוצאה מכך, בעלי עסקים רבים משקיעים אלפי ועשרות אלפי שקלים בבניית אתר אינטרנט לחברה ורובם אף משקיעים הון בכדי לקדם אותו במנועי החיפוש ו/או בקמפיינים פרסומיים באינטרנט ולגרום לכך שכמה שיותר גולשים ייכנסו לאתר מתוך המחשבה, הנכונה דרך אגב, שהדבר יוביל לסגירת עסקאות.
 
אם נשווה זאת לעולם הפיסי האמיתי, בניית אתר אינטרנט זה למעשה חנות או משרד בעולם הפיסי והקידום או הפרסום באינטרנט שווה לשיווק ופרסום שאנו עושים כגון פלאיירים, פרסומות בעיתון ובטלוויזיה, שלטי חוצות וכו' כאשר המטרה היא אחת, לגרום לכמה שיותר לקוחות פוטנציאליים להגיע אלינו לחנות או למשרד ולסגור כמה שיותר עסקאות.
 
ההבדל המשמעותי והחשוב בין העולם הווירטואלי לעולם הפיסי הוא יכולת קידום המכירות - בעולם הפיזי, לעולם, אבל לעולם, לא תרשו לעצמכם להשאיר את המשרד או החנות שלכם ללא אדם שייתן עזרה ללקוחות וינסה למכור להם את השירותים והמוצרים שלכם ואילו באתר האינטרנט שלכם, הגולשים, המהווים לקוחות פוטנציאליים, נמצאים לבד: אף אחד לא עוזר להם, לא עונה על השאלות שלהם ובשנייה אחת הם עוברים לאתר המתחרה. ז"א אומרת, אתרי אינטרנט היום הם אתרים פאסיביים ואילו החנויות בעולם הפיזי הם אקטיביים אם יכולות מצומצמות בלבד לקדם באופן אקטיבי את המכירות או הלידים שיובילו למכירות.
 
כתוצאה מכך, בדרך כלל יחס ההמרה בין כמות הגולשים באתר לאלו שמשאירים פרטים ומהווים פוטנציאל לעסקה עומד על אחוז נמוך, באתרי מכירה יש אחוזי נטישה גבוהים ובאתרים של שירותי לקוחות אנשים בסופו של דבר מוצאים עצמם מתקשרים לטלפון ומסתבכים בנתבי שיחות וכל זאת מסיבה אחת פשוטה – אין באתרים מישהו אנושי שנותן תשובות לשאלות ועוזר לגולשים בזמן הכי קריטי – כאשר הם חמים ופוטנציאליים לעסקה.
 
באמצעות שימוש בטכנולוגיות לייב צ'אט באתר, ניתן לבצע מספר פעולות אקטיביות לקידום המכירות באתר וזאת על ידי ניהול צ'אטים אקטיביים עם הגולשים, בזמן היותם באתר, לתת להם מידע ולשפר את הסיכוי להפוך אותם ללקוחות משלמים.
 
מערכות לייב צ'אט מתקדמות דורשות תפעול שוטף, זמינות גבוהה של המוקדנים, יכולת הנעה לפעולה, ניתוח פעילות הגולשים ופנייה אקטיבית ויזומה על פי חוקים מסויימים - למעשה, נדרשת תחזוקה יומיומית של מערכות אלו על מנת להיעזר בהן לקידום המכירות באינטרנט בכלל ובאתר בפרט.
 
אנחנו זיהינו בעיה זאת והקמנו את מוקד הלייב צ'אט הראשון בישראל (צ'אט סנטר). אנחנו מטמיעים באתרים של הלקוחות שלנו טכנולוגיות צ'אט אקטיביות, מבצעים אופטימיזציה של המערכות הללו ומכשירים מוקדנים (צ'אטרים) שלנו, הנותנים מענה בזמן אמת לגולשים באתרי אינטרנט ומניעה אותם לפעולה בהתאם למטרות האתר.
 
אנחנו משקיעים משאבים בעיקר ביכולת לזהות גולשים פוטנציאלים לעסקה ומשתמשים בטכנולוגיות ואלגוריתמים משתנים לזהותם, ולפנות אליהם, באופן ייזום, באמצעות צ'אט אנושי. באמצעות מתן מענה עסקי, שיווקי ושירותי, אנחנו מניעים את הגולשים לפעולה, מקדמים את המכירות מהאתר ומגדילים את יחס ההמרה.

איך מצטרפים?

כל שנדרש מכם הוא ליצור איתנו קשר בצ'אט, או כאן ,

לקבל קוד להשתלה באתר שלכם ותוך מספר ימים נציג אנושי שלנו ייתן שירות לכל הגולשים באתר שלכם.

לקוחות מספרים

אמריקן לייזר – " מסקר לקוחות שביצענו עולה ששילוב השירות האנושי שלכם באתר שלנו שיפר שירות הלקוחות, מעניק שירות איכותי ומקצועי במהירות..."

ספיר עזרא, מנכ"ל ספיר בריכות שחייה – "מאז שהכנסנו את השירות שלכם לאתר האינטרנט שלנו כמות הלידים שהובילו לעסקאות עלו באופן ..."

שאלות ותשובות

האם אתם מעסיקים את הנציגים באתר שלי?

כן. אנחנו ב WebLeads הקמנו מערך של נציגים ואנשי שירות העוברים הכשרות מתאימות והם אלה הנותנים את השירות לגולשים. לך אין כל הוצאות להכשרת נציגים ולהטמעת המערכת...

facebookfacebook