1800-77-1818

אנחנו נמקסם לך את כמות ואיכות הלידים מהאתר בעשרות עד מאות אחוזים - ללא התחייבות מצדך! צור עמנו קשר עכשיו לפרטים נוספים!
Facebook share

אנחנו נקים ונתפעל עבורך מוקד צ'אט אנושי מתקדם באתר, נפנה לגולשים המבקרים בו זמן אמת, ונוביל אותם להשארת פרטים לסגירת עסקאות.
Facebook share

אנחנו מתמחים בהטמעה ותפעול של מערכות לייב צ'אט מתקדמות במיקור חוץ והכל מבלי שתצטרכו להשקיע משאבים כלשהם בארגון שלכם.
Facebook share

מאחר ואנחנו כל כך בטוחים באיכות השירות שלנו ובתרומה שלו לאתר, אנחנו מציעים לך להתנסות בשירות שלנו ללא כל התחייבות!
Facebook share


תפריט

Facebook Like

שנת 2013 - שנת שיווק ממוקד לקוח

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

שם:*
טלפון:*
דוא"ל:*
אתר אינטרנט:
מס' גולשים בחודש:

או התקשרו 1800-77-1818

שיווק ממוקד לקוח

שביעות רצון לקוחות תמיד הייתה מדד חשוב להצלחת החברה.
אם בעבר מוצרי החברה היוו את ליבת העסק ומה שהניע את המהלך השיווקי היה הגדלת המכירות (באמצעות הגדלת כמות הלקוחות), הרי שכיום יותר ויותר חברות שמות דגש על זיהוי והבנת צרכי הלקוח, לצורך העמקת פלח השוק והעלאת הרווחיות בארגון.

בעידן הטכנולוגי, המאופיין בריבוי אתרי אינטרנט, בתחרותיות גדולה בין החברות ובכמויות בלתי נדלות של גולשים, הבנת צרכי הלקוח הפכה להיות הרבה יותר מאתגרת.
מה שבטוח הוא שהכוח נמצא בידי הצרכן. חברות רבות השכילו להבין זאת, שינו את התפיסה ובנו אסטרטגיה שיווקית ממוקדת לקוח.
בשיווק ממוקד לקוח שמים דגש על הלקוח וצרכיו החל מהשלב של פיתוח המוצר והשירות, דרך הפרסום ועד לשלבים של אחרי המכירה.
אסטרטגיה שיווקית ממוקדת לקוח דורשת גמישות, יצירתיות, מקוריות ושימוש בכלים טכנולוגיים מתקדמים לשיפור השירות, לניהול קשרי לקוחות ולניתוח הנתונים הרלוונטיים.

אז איך הופכים את שנת 2013 לשנת שיווק ממוקד לקוח, שתאפשר הגדלת נתח השוק, שיפור מכירות והבטחת קניה חוזרת (השגת נאמנות לקוחות)?

·         התנהגות צרכנים – על מנת להבין את צרכי הלקוח, חשוב לבצע מחקרי שוק וסקרים מקדימים וללמוד על הרגלי הקניה שלהם, מה מניע אותם לרכישה, מה הציפיות שלהם מהמוצר,  איזה ערך מוסף וייחודי ניתן להעניק להם כדי ליצור יתרון תחרותי ועוד.

 

·         מוקד לייב צ'אט במיקור חוץ לאתר – שימוש במוקד לייב צ'אט במיקור חוץ, הינו כלי אפקטיבי ביותר לשיווק ממוקד לקוח.
חברה עסקית המעוניינת להעניק שירות איכותי, שיענה לצרכי לקוחותיה, יכולה לעשות זאת באמצעות צ'אט און ליין.
המוקד, הכולל צוות של אנשי שירות מקצועיים, אדיבים ומסורים, מאתר את הלקוחות הפוטנציאליים המכוונים לרכישה ומסייע להם למצוא את המוצרים המבוקשים, לקבל את המענה לשאלות, בזמן אמת, ולהשלים את תהליך הקנייה.
צ'אט און ליין באתר החברה מאפשר קשר ישיר עם הגולש, זיהוי צרכי הלקוח והקשיים עימם מתמודד במהלך הניווט באתר, פניה יזומה ומתן שירות איכותי, מהיר ויעיל גם לאחר הרכישה.

 צוות המוקד, שיעבור הכשרה יסודית לגבי שירותי החברה, מוצריה והנתונים המאפיינים את לקוחותיה, יאסוף לידים איכותיים בלבד עבור הארגון ויסנן את הפניות שאינן רלוונטיות.
ניתן לשלב את הצ'אט גם בפייסבוק (רשת חברתית מובילה) וכך, להעניק מענה מהיר ואיכותי לשאלות של גולשים, לגבי שירותי החברה ומוצריה.
שימוש במוקד לייב צ'אט מאפשר לחברה לשים את לקוחותיה במרכז, להבין את צרכיו, להעניק את המענה המתאים ועקב כך להעלות את רמת שביעות הרצון, לטפח את נאמנות הלקוח ולמקסם רווחים.

 

·          ניתוח נתוני הלקוחות במערכת – על מנת לבחון היטב את צרכיהם הדינאמיים של הלקוחות חשוב להשתמש במערכת טכנולוגית משוכללת, שתשמור את הלידים ואת נתוני הגלישה. ניתוח יסודי ומעמיק של הנתונים שנאגרו במערכת, יאפשר לזהות את המאפיינים המשותפים והרלוונטיים של הלקוחות, הרגלי הקניה שלהם, מה החששות וההתלבטויות שלהם, ההעדפות האישיות שלהם ועוד ועוד.
על בסיס זה, ניתן לבנות ולייצר דו"חות שיעזרו לנו ללמוד, להשתפר להפיק לקחים ולמצוא דרכים יצירתיות להתאים את מוצרי החברה ושירותיה לצרכים הספציפיים של הלקוחות.
כך, גם ניתן ללמוד בהיבט של עלות-תועלת אלו לקוחות פוטנציאליים יצדיקו השקעה נוספת.

 

·         תרבות ארגונית – חשוב לציין שהתפיסה, לפיה צרכי הלקוחות נמצאים במרכז, צריכה להיות מושרשת בכל החברה ולא רק במחלקת השיווק. צריך להטמיע את התרבות הארגונית באופן כזה שכל עובדי החברה יחשפו לערכי הליבה של שירות מכוון לקוח.

בנייה ויישום של אסטרטגיה שיווקית ממוקדת לקוח לשנת 2013 תוביל לצמיחה ושגשוג של החברה.

צ'אט עם נציג השירות שלנו


איך מצטרפים?

כל שנדרש מכם הוא ליצור איתנו קשר בצ'אט, או כאן ,

לקבל קוד להשתלה באתר שלכם ותוך מספר ימים נציג אנושי שלנו ייתן שירות לכל הגולשים באתר שלכם.

לקוחות מספרים

אמריקן לייזר – " מסקר לקוחות שביצענו עולה ששילוב השירות האנושי שלכם באתר שלנו שיפר שירות הלקוחות, מעניק שירות איכותי ומקצועי במהירות..."

ספיר עזרא, מנכ"ל ספיר בריכות שחייה – "מאז שהכנסנו את השירות שלכם לאתר האינטרנט שלנו כמות הלידים שהובילו לעסקאות עלו באופן ..."

שאלות ותשובות

האם אתם מעסיקים את הנציגים באתר שלי?

כן. אנחנו ב WebLeads הקמנו מערך של נציגים ואנשי שירות העוברים הכשרות מתאימות והם אלה הנותנים את השירות לגולשים. לך אין כל הוצאות להכשרת נציגים ולהטמעת המערכת...

facebookfacebook