1800-77-1818

אנחנו נמקסם לך את כמות ואיכות הלידים מהאתר בעשרות עד מאות אחוזים - ללא התחייבות מצדך! צור עמנו קשר עכשיו לפרטים נוספים!
Facebook share

אנחנו נקים ונתפעל עבורך מוקד צ'אט אנושי מתקדם באתר, נפנה לגולשים המבקרים בו זמן אמת, ונוביל אותם להשארת פרטים לסגירת עסקאות.
Facebook share

אנחנו מתמחים בהטמעה ותפעול של מערכות לייב צ'אט מתקדמות במיקור חוץ והכל מבלי שתצטרכו להשקיע משאבים כלשהם בארגון שלכם.
Facebook share

מאחר ואנחנו כל כך בטוחים באיכות השירות שלנו ובתרומה שלו לאתר, אנחנו מציעים לך להתנסות בשירות שלנו ללא כל התחייבות!
Facebook share


תפריט

Facebook Like

שמר את הלקוחות שלך והפוך אותם למרוצים ב- 7 צעדים פשוטים

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

שם:*
טלפון:*
דוא"ל:*
אתר אינטרנט:
מס' גולשים בחודש:

או התקשרו 1800-77-1818

כמי שאמון על יצירת תנועת לקוחות עבור הלקוחות שלך אתה ודאי יודע שלקוחות מרוצים ונאמנים,  הם הנכס היקר ביותר עבור העסק שלך.  אז איך יוצרים שביעות רצון לקוחות ואיך דואגים לנאמנות לקוחות
מספר צעדים פשוטים יכולים להבטיח לך לקוחות שילוו אותך לאורך זמן ואף יביאו לך לקוחות נוספים:     


תיאום ציפיותמומלץ לאסוף כמה שיותר מידע על הרצונות של הלקוח, הציפיות שלו והתקציב שלו. הגע לפגישה מוכן. לאחר שיש בידיך את כל המידע עליך לבחון עד כמה הדרישות ריאליות, ולשקף זאת באופן ברור ללקוח. לקוח שמקבל את מה שסוכם ואף יותר, יהיה לקוח מרוצה.

מקצוענות
- חשוב להבין שהלקוחות שלך, לרוב, לא מבינים בתחום ולעיתים לא יבקשו את הדבר הנכון ביותר עבורם ובכל זאת, יצפו לתוצאות. עליך ללמוד היטב את העסק של הלקוח, קהל היעד, המטרות והצרכים שלו ולהציע לו את הפתרונות הנכונים והיעילים שיביאו לתוצאות הטובות ביותר עבורו.   

תקשורת-  
אנשים אוהבים לעבוד עם אנשים שנעימים להם ומתקשרים איתם. הלקוח אוהב להרגיש שעובדים בשבילו. שמור על קשר עם הלקוח ותן לו להרגיש שהוא מעורב-עדכן אותו על התקדמות העבודה, הקשב לו, התייעץ איתו.

שירות-
שירות הוא אחד הגורמים המהותיים בשימור לקוחות. לקוחות שקיבלו שירות טוב נוטים להיות נאמנים. אז נכון, ישנם לקוחות קשים יותר מאחרים שמבינים פחות, דורשים יותר ובאופן כללי, גוזלים ממך הרבה זמן ואנרגיות ובכל זאת, אם תהיה קשוב לכל לקוח ותתאים את עצמך אליו (בכל זאת,  הוא הלקוח )- רוב הסיכויים שתזכה בנאמנות לקוחות.   

זמינות
-היה זמין ללקוחות שלך עוד בטרם הפכו לכאלה, וגם כאשר אתה עובד איתם לאורך זמן.  
אל תניח ללקוח להמתין למענה ממך או להיאלץ לרדוף אחריך. היה זמין במייל ובטלפון וספק מענה מהיר לכל פניה של הלקוח. זו דרך נהדרת למנוע תסכול ולהבטיח שביעות רצון לקוחות.

תוצאות מדידות
– בשורה התחתונה, הלקוח מצפה לתפוקה ולתוצאות. הוכח ללקוח שאתה עובד בשבילו- תן לו להבין באופן ברור מה אתה עושה בשבילו, וכיצד זה תורם לו. דו"ח תקופתי ללקוח שמפרט את התוצאות שהושגו בכל תקופת זמן שתקבע מראש, הוא הכרח.     

עלות מול תועלת –
הלקוח מצפה, ובצדק, לתמורה הטובה ביותר עבור כספו. הוא משלם לך כסף על מנת שתייצר עבורו כסף ושואף לשלם את הסכום הנמוך ביותר עבור התוצאות הטובות ביותר.  עליך לפעול במספר מישורים על מנת להבטיח מכסימום תוצאות במינימום עלות.

שירות מוקד ה
לייב צ'אט של וובלידס הוא אחד הפתרונות האפקטיביים ביותר להבטיח ללקוח עלות מול תועלת. הטמעת מוקד לייב צ'אט באתר הלקוח יסייע לך לשפר את אחוזי ההמרה של האתר ולספק ללקוח שלך כמות גדולה של לידים איכותיים ומטויבים- מכסימום תוצאות בעלות מינימאלית. 


בעלי עסקים רבים משקיעים משאבים ואנרגיה רבה בשיווק והבאת לקוחות ופחות, אם בכלל, בשימור לקוחות. זו כמובן, טעות. דווקא לקוחות קיימים ונאמנים הם לקוחות רווחיים יותר.  אם הגעת עד כאן, אתה ודאי כבר מבין כיצד ההשקעה בלקוחות שלך חוזרת אליך בגדול.

צ'אט עם נציג השירות שלנו


איך מצטרפים?

כל שנדרש מכם הוא ליצור איתנו קשר בצ'אט, או כאן ,

לקבל קוד להשתלה באתר שלכם ותוך מספר ימים נציג אנושי שלנו ייתן שירות לכל הגולשים באתר שלכם.

לקוחות מספרים

אמריקן לייזר – " מסקר לקוחות שביצענו עולה ששילוב השירות האנושי שלכם באתר שלנו שיפר שירות הלקוחות, מעניק שירות איכותי ומקצועי במהירות..."

ספיר עזרא, מנכ"ל ספיר בריכות שחייה – "מאז שהכנסנו את השירות שלכם לאתר האינטרנט שלנו כמות הלידים שהובילו לעסקאות עלו באופן ..."

שאלות ותשובות

האם אתם מעסיקים את הנציגים באתר שלי?

כן. אנחנו ב WebLeads הקמנו מערך של נציגים ואנשי שירות העוברים הכשרות מתאימות והם אלה הנותנים את השירות לגולשים. לך אין כל הוצאות להכשרת נציגים ולהטמעת המערכת...

facebookfacebook