1800-77-1818

אנחנו נמקסם לך את כמות ואיכות הלידים מהאתר בעשרות עד מאות אחוזים - ללא התחייבות מצדך! צור עמנו קשר עכשיו לפרטים נוספים!
Facebook share

אנחנו נקים ונתפעל עבורך מוקד צ'אט אנושי מתקדם באתר, נפנה לגולשים המבקרים בו זמן אמת, ונוביל אותם להשארת פרטים לסגירת עסקאות.
Facebook share

אנחנו מתמחים בהטמעה ותפעול של מערכות לייב צ'אט מתקדמות במיקור חוץ והכל מבלי שתצטרכו להשקיע משאבים כלשהם בארגון שלכם.
Facebook share

מאחר ואנחנו כל כך בטוחים באיכות השירות שלנו ובתרומה שלו לאתר, אנחנו מציעים לך להתנסות בשירות שלנו ללא כל התחייבות!
Facebook share


תפריט

Facebook Like

10 דברים שאתה חייב לדעת על שיפור מכירות באתר שלך

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

שם:*
טלפון:*
דוא"ל:*
אתר אינטרנט:
מס' גולשים בחודש:

או התקשרו 1800-77-1818

 

כבעלים של אתר, וודאי מעסיקה אותך השאלה כיצד תוכל לשפר את המכירות באתר שלך. באתר מכירה שיפור המכירות יתבטא בהגדלת כמות המוצרים הנמכרים ובאתר תדמיתי שלא משלב מכירה און ליין, שיפור מכירות יתבטא בהגדלת כמות הלידים האיכותיים המתקבלים מהאתר ומובילים למכירה או במילים אחרות, שיפור יחס ההמרה.

אז איך עושים את זה?
1. הכל סטטיסטיקה -  כדי להבין איך לשפר את המכירות באתר חשוב להבין מה עובד יותר ומה פחות, אילו דפים גרמו לגולש לעזוב את האתר ואילו גרמו לו להישאר. את כל המידע הזה ניתן לקבל מגוגל אנליטיק- מערכת סטטיסטיקה חינמית שמאפשרת לך לעקוב אחר תנועת הגולשים באתר שלך וליישם את המסקנות.

2
. תוכן הוא המלך -  בכל הנוגע לאתר האינטרנט שלך אמרה הזו רלוונטית יותר מתמיד.
הגולש רוצה לדעת מה אתה מציע אבל בעיקר, רוצה לדעת איך מה שאתה מציע עונה על הצרכים שלו.
חשוב לספק לגולש את כל המידע הרלוונטי וחשוב שהוא יהיה מנוסח בצורה ברורה, רהוטה ושיווקית, שפונה לצרכים והרגשות של הגולש.

3. אין כמו מראה עיניים -  מחקרים מראים שהרבה לפני שהעין קוראת, היא מצלמת. למעשה, תוכן וויז'ואל הולכים יד ביד. הוויז'ואל מעצים את התוכן השיווקי ומושך את הגולש להעדיף את המוצר. חשוב לשלב באתר כמה שיותר תמונות איכותיות, בייחוד אם מדובר באתר המציע מוצרים למכירה. תצלומי אווירה, צילומים של המוצר מכמה זוויות, צילומי המחשה- כל אלה יימשכו את תשומת לב הקורא לאתר ולמוצרים שלכם.  

4. זמן זה כסף -  כולנו הפכנו חסרי סבלנות ורוצים לקבל הכל עכשיו ומייד. אין לנו זמן או סבלנות להמתין לטעינה איטית של עמודים, תמונות, קבצי אנימציה כבדים. אם האתר שלך לא נטען במהירות, תהיה בטוח שהגולש שלך ייטוש את האתר עוד לפני שיגיע לתוכן. חשוב להקפיד על זמן טעינה מהיר בתכנון בסיסי הנתונים והגרפיקה באתר.
5. אתה רואה מה שאני רואה? תכננת אתר מרשים? חשוב שתוודא שהוא מותאם לכל הדפדפנים הפופולאריים ולרזולוציות המסך הנפוצות. אחרת, אחוז גבוה מהגולשים לא ייראו את האתר כמו שתכננת ויעזבו את האתר. 
 

6. נח לך אצלנו? בניגוד למכירות בעולם הפיזי, בו מקובל להוליך את הלקוח במסלול מכירה מפותל שנועד לגרום לו לרכוש, על הדרך, גם דברים שלא תכנן, המצב באינטרנט שונה לחלוטין. מטרת הגולש באתר היא למצוא את מה שחיפש בקלות וביעילות ואתה חייב לוודא שממשק המשתמש שלך מתוכנן כך שהוא עונה על המטרה הזו. יותר מדי קליקים בדרך למשימה המבוקשת מתרגם מייד לשיעורי נטישה גבוהים של גולשים.
 
7. מה יוצא לי מזה? כוח המיקוח בעולם הדיגיטלי שייך לצרכנים וכדי לשכנע את הגולש לקנות דווקא אצלך, מומלץ להציע לו הצעת ערך אטרקטיבית. תוכן ייחודי, קופונים והנחות מיוחדות, הם דרך מצוינת למשוך אליך את הגולש ואחת הדרכים הפופולאריות כיום היא
שיווק ממוקד לקוח- הצעת ערך אישית לכל לקוח.    
 
8. אתם עוד תשמעו ממני
- חלק מהגולשים לא בשלים לביצוע רכישה מייד בביקור הראשון באתר והם מבקרים, מתעניינים ועוזבים. תוכל לעודד את הגולש לשמור על קשר איתך, ולעניין אותו במוצרים והשירותים שלך, באמצעות צירופו לרשימת התפוצה של האתר שלך. מדובר למעשה ביצירת
לידים איכותיים בשבילך שיחזירו את ההשקעה.
 
9. שירות שירות שירות! תוודא שאתה מעניק לגולש באתר שלך את השירות הטוב ביותר.
שיווק ממוקד לקוח הוא מונח חשוב גם בהקשר הזה- אם תשים את הלקוח במרכז, לא רק שהוא יקנה דווקא אצלך, הוא ייקנה ממך יותר וגם ימליץ עליך לחברים. 
  
10. יש עם מי לדבר- צ'אט אנושי באתר שלך- שילוב של צ'אט עם נציגי שירות ומכירה איכותיים עונה על כמה מהסעיפים יחד- עוזר לך בייצור לידים איכותיים, מעניק ללקוחות שלך את השירות הטוב ביותר ומעודד לקוחות לבצע עסקאות. ניסיון של לקוחות שיישמו את טכנולוגיית הלייב צ'אט באתר שלהם מוכיח כי לייב צ'אט מגדיל את אחוזי המכירות מהאתר ואת אחוזי הסגירה של עסקאות.

צ'אט עם נציג השירות שלנו
 
 
.
 

 


איך מצטרפים?

כל שנדרש מכם הוא ליצור איתנו קשר בצ'אט, או כאן ,

לקבל קוד להשתלה באתר שלכם ותוך מספר ימים נציג אנושי שלנו ייתן שירות לכל הגולשים באתר שלכם.

לקוחות מספרים

אמריקן לייזר – " מסקר לקוחות שביצענו עולה ששילוב השירות האנושי שלכם באתר שלנו שיפר שירות הלקוחות, מעניק שירות איכותי ומקצועי במהירות..."

ספיר עזרא, מנכ"ל ספיר בריכות שחייה – "מאז שהכנסנו את השירות שלכם לאתר האינטרנט שלנו כמות הלידים שהובילו לעסקאות עלו באופן ..."

שאלות ותשובות

האם אתם מעסיקים את הנציגים באתר שלי?

כן. אנחנו ב WebLeads הקמנו מערך של נציגים ואנשי שירות העוברים הכשרות מתאימות והם אלה הנותנים את השירות לגולשים. לך אין כל הוצאות להכשרת נציגים ולהטמעת המערכת...

facebookfacebook