1800-77-1818

אנחנו נמקסם לך את כמות ואיכות הלידים מהאתר בעשרות עד מאות אחוזים - ללא התחייבות מצדך! צור עמנו קשר עכשיו לפרטים נוספים!
Facebook share

אנחנו נקים ונתפעל עבורך מוקד צ'אט אנושי מתקדם באתר, נפנה לגולשים המבקרים בו זמן אמת, ונוביל אותם להשארת פרטים לסגירת עסקאות.
Facebook share

אנחנו מתמחים בהטמעה ותפעול של מערכות לייב צ'אט מתקדמות במיקור חוץ והכל מבלי שתצטרכו להשקיע משאבים כלשהם בארגון שלכם.
Facebook share

מאחר ואנחנו כל כך בטוחים באיכות השירות שלנו ובתרומה שלו לאתר, אנחנו מציעים לך להתנסות בשירות שלנו ללא כל התחייבות!
Facebook share


תפריט

Facebook Like

שיפור יחס ההמרה מהאתר

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

שם:*
טלפון:*
דוא"ל:*
אתר אינטרנט:
מס' גולשים בחודש:

או התקשרו 1800-77-1818

שיפור יחס ההמרה

השיגו יותר לקוחות ותרוויחו יותר מבלי לבזבז שקל נוסף על פרסום או קידום אתרים. איך? תמשיכו לקרוא...

מהו יחס ההמרה של האתר שלכם? לא יודעים? יחס ההמרה של האתר זה אחוז הגולשים באתר שלכם שהפכו להיות לקוחות אמיתיים – משלמים – בתקופת זמן מוגדרת. יחס ההמרה הממוצע היום עומד על 2-3 אחוז. ז"א ש-97% מהגולשים באתר עזבו מבלי לקנות או להשאיר פרטים. מאכזב נכון? אבל, החדשות הטובות הן, שיש הרבה טכניקות לשיפור יחס ההמרה באופן משמעותי.
 
אני יכול לנקוב בקלות ב "101 דרכים לשיפור יחס ההמרה" אבל אני לא רוצה לבלבל אתכם ברשימות ארוכות ומיגעות. במקום זה, אני אציג לכם את הכלי הטוב והיעיל ביותר לשיפור יחס ההמרה באתר שלכם – שילוב של מענה אנושי – לייב צ'אט לאתר. אפילו אם אתם לא מתעניינים באופן אישי בלייב צ'אט לאתר שלכם אתם עדיין תרצו לדעת איך וובלידס יכולה לעזור לכם להגדיל את יחס ההמרה ב 100%-200% מבלי להשתמש באף טכניקת קידום נוספת.
 
למה כל כך חשוב לשפר את יחס ההמרה מהאתר שלכם?
הנוסחא החשובה ביותר בעולם האינטרנט אומרת: טראפיק X יחס המרה = לקוחות.
השקעתם המון כסף להביא גולשים לאתר שלכם אך טראפיק אינו שווה ללקוחות. ללא קשר לכמה גולשים מבקרים באתר שלכם, אתם לא תשיגו אף לקוח חדש מהאתר אם יחס ההמרה שלכם הוא 0%. אם מה שאתם רוצים זה לקוחות במקום גולשים, יחס ההמרה מהאתר חשוב לפחות כמו כמות הגולשים בו.
 
נהיה יותר ויותר קשה להגדיל את התנועב לאתר
נכון, בהנחה שיחס ההמרה שלכם נשאר קבוע, הכפלת כמות הגולשים באתר תכפיל את מספר הלקוחות. אך לצערכם, כל האתרים המתחרים שלכם חושבים בדיוק אותו הדבר וגם הם מנסים, בדיוק כמוכם, לשפר את הטראפיק לאתר. להשקיע יותר כסף באדוורדס ו/או בקידום אתרים. בטח שמתם לב שנהיה הרבה יותר יקר עם הזמן להביא גולשים נוספים וחדשים לאתר שלכם.
 
יחד עם זאת, עדיין יש מקום רב לשפר את יחס ההמרה מהאתר.
נסו לחשוב אחרת: במקום להגדיל את כמות הגולשים המגיעים לאתר, שפרו את יחס ההמרה. אם עדיין לא השקעתם בשיפור יחס ההמרה כמו שהשקעתם בהבאת גולשים לאתר, יש לכם עוד פוטנציאל אדיר באתר. חבל לבזבז כסף על טראפיק אם אתם לא פועלים לשפר יחס ההמרה מהאתר.
 
שילוב של מענה אנושי (לייב צ'אט) באתר יכול לשפר את יחס ההמרה באופן משמעותי!
1. צ'אט אנושי באתר משפר את ביטחון הגולשים בחברה - גולשים צריכים לבנות אמון באתר לפני שהם קונים ממנו אן משאירים בו את הפרטים שלהם. שום דבר לא יכול לעשות עבודה טובה יותר מאדם אנושי אמיתי המשוחח עם הגולש, באתר, בזמן אמת. 80% מהמידע נמצא בד"כ באתר אך לגולשים אין סבלנות לחפש אותו. הם רוצים תשובות מהירות. למעשה, מספיק להוסיף כפתור לייב צ'אט באתר בכדי לשפר את אמון הגולשים בגלל שהם מבינים שהם חשובים לך ואתה מוכן לעשות הכול בכדי לעזור להם.
 
2. צ'אט באתר תופס את הגולש לפני שהוא בורח לאתר מתחרה - גולשים, במובן מסוים, הם חסרי סבלנות ורוצים את המידע מהר ככל שניתן. הם מצפים למצוא תשובות לשאלות שלהם על המוצר או השירות שלך מהר מאוד. אם אתה לא מסוגל להגיב מהר כפי שהגולשים מצפים, קרוב לוודאי שהם יעזבו את האתר ויחפשו את התשובות באתר המתחרה.
 
3. מענה בצ'אט באתר מהיר יותר מאימייל - שימוש באימייל זו הדרך הזולה ביותר לתמיכה בלקוחות. אך הרבה מאוד גולשים לא טורחים לכתוב לך בגלל שהם לא רוצים להמתין לקבלת תשובה. עם צ'אט באתר אתה יכול לתת להם מענה על השאלות שלהם בזמן אמת ולסגור את העסקה או לשכנע אותם להשאיר פרטים מבלי להשאיר הזדמנויות למתחרים שלך.
 
4. לייב צ'אט יותר כלכלי משימוש בטלפון - שימוש בטלפון דומה מאוד לשימוש בלייב צ'אט אך הרבה יותר יקר. מחקרים מוכיחים כי העלות הממוצעת לצ'אט זולה בכ 30%-50% בגלל שמוקדן אחד יכול לנהל כ-3 צ'אטים בממוצע באותו זמן בעוד בטלפון, אפשר לנהל רק שיחה אחת בו זמנית.
 
5. לייב צ'אט עובד בצורה הטובה ביותר לתמיכה בגולשים באתר – לצ'אט באתר יש 3 יתרונות עיקריים על הטלפון: א. במערכות לייב צ'אט יש מעקב אחר תנועת הגולש באתר מה שמאפשר למוקדן לדעת מהיכן הגיע הגולש לאתר, באיזה דפים הוא גולש, ומה הוא מחפש. ב. לייב צ'אט מאפשר פנייה יזומה לגולש בזמן שהוא באתר ואילו הטלפון משמש רק לתגובה – לא ניתן להתקשר באופן ייזום לגולש שעכשיו באתר שלך כי אתה לא יודע את הפרטים שלו. ג. המוקדן בלייב צ'אט יכול לשלוח לגולש לינקים בזמן הצ'אט למוצרים או למידע שהוא מחפש באתר. לכן, יותר ויותר חברות גדולות עוברות לשימוש בלייב צ'אט על פני טלפון.
 
לאיזה יחסי המרה ניתן לצפות לאחר שילוב צ'אט באתר?
ממוצע השיפור של יחס ההמרה באתרי אינטרנט המשתמשים בלייב צ'אט עומד על 40%. יחד עם זאת, יש לנו לקוחות רבים שהשימוש בשירות שלנו באתר שלהם הכפיל ואף שילש את יחס ההמרה מהאתר.
 
 

איך מצטרפים?

כל שנדרש מכם הוא ליצור איתנו קשר בצ'אט, או כאן ,

לקבל קוד להשתלה באתר שלכם ותוך מספר ימים נציג אנושי שלנו ייתן שירות לכל הגולשים באתר שלכם.

לקוחות מספרים

אמריקן לייזר – " מסקר לקוחות שביצענו עולה ששילוב השירות האנושי שלכם באתר שלנו שיפר שירות הלקוחות, מעניק שירות איכותי ומקצועי במהירות..."

ספיר עזרא, מנכ"ל ספיר בריכות שחייה – "מאז שהכנסנו את השירות שלכם לאתר האינטרנט שלנו כמות הלידים שהובילו לעסקאות עלו באופן ..."

שאלות ותשובות

האם אתם מעסיקים את הנציגים באתר שלי?

כן. אנחנו ב WebLeads הקמנו מערך של נציגים ואנשי שירות העוברים הכשרות מתאימות והם אלה הנותנים את השירות לגולשים. לך אין כל הוצאות להכשרת נציגים ולהטמעת המערכת...

facebookfacebook