1800-77-1818

אנחנו נמקסם לך את כמות ואיכות הלידים מהאתר בעשרות עד מאות אחוזים - ללא התחייבות מצדך! צור עמנו קשר עכשיו לפרטים נוספים!
Facebook share

אנחנו נקים ונתפעל עבורך מוקד צ'אט אנושי מתקדם באתר, נפנה לגולשים המבקרים בו זמן אמת, ונוביל אותם להשארת פרטים לסגירת עסקאות.
Facebook share

אנחנו מתמחים בהטמעה ותפעול של מערכות לייב צ'אט מתקדמות במיקור חוץ והכל מבלי שתצטרכו להשקיע משאבים כלשהם בארגון שלכם.
Facebook share

מאחר ואנחנו כל כך בטוחים באיכות השירות שלנו ובתרומה שלו לאתר, אנחנו מציעים לך להתנסות בשירות שלנו ללא כל התחייבות!
Facebook share


תפריט

Facebook Like

מהן תוכניות שותפים ולמה הן משמשות אותנו?

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

שם:*
טלפון:*
דוא"ל:*
אתר אינטרנט:
מס' גולשים בחודש:

או התקשרו 1800-77-1818

תוכניות שותפיםבשנים האחרונות, הביאה איתה מהפכת האינטרנט, שיטות פרסום ושיווק חדשות להשגת לידים.
אחת מהן, היא תוכנית שותפים.

מהן תוכניות שותפים?
תוכנית שותפים הינה תכנית עסקית, הכוללת הסכם בין המפרסם לבעלי אתרים או בלוגים, המבוסס על פרסום קישורים מאתר אחד לשני. הרעיון הוא לאפשר, מחד גיסא, למפרסם לשווק מוצר או שירות באמצעות אתרים אחרים ומאידך גיסא, גם לתת לבעלי האתרים להרוויח תגמול אטרקטיבי.

המודל העסקי כולל שלושה גורמים, המעורבים בתהליך:

  • המפרסם – המעוניין לשווק ולפרסם באנר או עמוד נחיתה באתרים רלוונטיים לקהל היעד שלו, תמורת תגמול כספי, הנקבע על ידו.

  • בעלי האתרים – המעוניינים להציב את החומר הפרסומי במקומות ייעודיים ולהרוויח הכנסה פאסיבית, כתוצאה מהעברת לידים למפרסם (השגת הלידים מתבצעת באמצעות הגעת לקוחות פוטנציאליים מהאתר שלהם לאתר של החברה המפרסמת).

  • חברה מתווכת – המקשרת בין המפרסם לבעלי האתרים (באמצעות פיתוח פלטפורמה טכנולוגית, המאפשרת העברת מידע בין הגורמים וניתוח נתונים סטטיסטיים לחישוב התגמולים הכספיים לבעלי האתרים).

חשוב לציין שהמפרסם מחליט על אופי התגמול שיינתן לבעלי האתרים - על כל הקלקה, לידים (פרטי יצירת קשר של לקוח פוטנציאלי), מכירה בפועל וכו'.
המפרסם יכול לבחור בהקמת רשת שותפים מבוססת ביצועים או ברשת שותפים מבוססת תוצאות (הפניה של לקוח או מכירה ממשית דרך האתר).

המפרסם צריך להקפיד על מספר כללים, על מנת שתוכנית השותפים תעבוד:

  • פיתוח מערכת טכנולוגית איכותית – המפרסם אחראי על פיתוח מערכת טכנולוגית משוכללת ואמינה, שתשרת באופן יעיל אותו ואת בעלי האתרים. בדרך כלל פיתוח המערכת מועבר לחברה המתמחה בתחום. השותפים צריכים לקבל דו"חות, המציגים את התנועה הספציפית באתר שלהם למוצר או השירות של המפרסם, את מספר ההקלקות, יחסי ההמרה ועוד. אינפורמציה רלוונטית תאפשר לבעלי האתרים לפתח את השיטות היעילות ביותר לפרסום המוצר של המפרסם.
    בנוסף, השותפים צריכים לקבל מהמערכת כל פיסת מידע הרלוונטית למוצר או לשירות שהם מפרסמים – שינוי מחירים, הטבות, מבצעים וכו'.

  • חומר פרסומי מגוון ואיכותי – על מנת שבעלי האתרים יוכלו לשווק ולפרסם את המוצר או השירות בצורה הכי יעילה, יש לצייד אותם בחומר פרסומי איכותי ומגוון – באנרים, סרטונים, מאמרים שיווקיים, מידע על הטבות, הנחות, מבצעים אטרקטיביים וכו'.

  • חומר פרסומי אטרקטיבי – הבאנרים ועמודי הנחיתה צריכים להיות מעוצבים באופן אטרקטיבי וגם לכלול מסר קליט ומעניין, כדי שחברות עסקיות פוטנציאליות תסכמנה להיכנס לרשת השותפים.

  • תגמול הולם – כאמור, המפרסם מחליט על אופי התגמול שיקבלו בעלי האתרים, כתמורה לפרסום. יחד עם זאת, רק תגמול הולם ומותאם לאופי החברות העסקיות הפוטנציאליות, ישכנע אותם להצטרף כשותפים.

אמנם תוכנית שותפים נחשבת לשיטת פרסום פופולארית, אך יחד עם זאת, מדובר באליה וקוץ בה:

  • החברות העסקיות המשמשות כשותפות, הן חיצוניות לחברה המפרסמת ולכן אין שליטה ישירה ומיידית על שיטות הפרסום והשיווק שהן תבחרנה. גם אם למשווקים יש כוונות טובות, הרי שהצגת הבאנר במיקום לא ראוי באתר, או לחילופין, באתר לא מתאים, עלולה לגרום, בסופו של דבר, ליותר נזק מאשר תועלת.
  • בניגוד לפרסום אפקטיבי באתר הלקוח, המניב לידים איכותיים, הפניות דרך אתרים של שותפים עלולות להיות לא רלוונטיות (עקב אי הלימה בין קהל היעד של בעל האתר לקהל היעד של הלקוח), ועקב כך לגרום לבזבוז זמן יקר (וכסף) של המפרסם. 

ניתן לסכם ולומר, כי לידים איכותיים אשר מגיעים ישירות מאתר המפרסם הינם טובים יותר וממירים יותר לסגירת עסקה (הם בדרך כלל, גם זולים יותר). אחת השיטות היעילות ביותר היא שימוש במוקד לייב צ'אט במיקור חוץ, שיאפשר הן מענה מהיר ואיכותי ללקוחות פוטנציאליים בזמן אמת והן טיוב המידע של הגולשים, במטרה לסנן פניות מיותרות של לקוחות, שאינם עונים לפרופיל החברה.   

צ'אט עם נציג השירות שלנו


איך מצטרפים?

כל שנדרש מכם הוא ליצור איתנו קשר בצ'אט, או כאן ,

לקבל קוד להשתלה באתר שלכם ותוך מספר ימים נציג אנושי שלנו ייתן שירות לכל הגולשים באתר שלכם.

לקוחות מספרים

אמריקן לייזר – " מסקר לקוחות שביצענו עולה ששילוב השירות האנושי שלכם באתר שלנו שיפר שירות הלקוחות, מעניק שירות איכותי ומקצועי במהירות..."

ספיר עזרא, מנכ"ל ספיר בריכות שחייה – "מאז שהכנסנו את השירות שלכם לאתר האינטרנט שלנו כמות הלידים שהובילו לעסקאות עלו באופן ..."

שאלות ותשובות

האם אתם מעסיקים את הנציגים באתר שלי?

כן. אנחנו ב WebLeads הקמנו מערך של נציגים ואנשי שירות העוברים הכשרות מתאימות והם אלה הנותנים את השירות לגולשים. לך אין כל הוצאות להכשרת נציגים ולהטמעת המערכת...

facebookfacebook