1800-77-1818

אנחנו נמקסם לך את כמות ואיכות הלידים מהאתר בעשרות עד מאות אחוזים - ללא התחייבות מצדך! צור עמנו קשר עכשיו לפרטים נוספים!
Facebook share

אנחנו נקים ונתפעל עבורך מוקד צ'אט אנושי מתקדם באתר, נפנה לגולשים המבקרים בו זמן אמת, ונוביל אותם להשארת פרטים לסגירת עסקאות.
Facebook share

אנחנו מתמחים בהטמעה ותפעול של מערכות לייב צ'אט מתקדמות במיקור חוץ והכל מבלי שתצטרכו להשקיע משאבים כלשהם בארגון שלכם.
Facebook share

מאחר ואנחנו כל כך בטוחים באיכות השירות שלנו ובתרומה שלו לאתר, אנחנו מציעים לך להתנסות בשירות שלנו ללא כל התחייבות!
Facebook share


תפריט

Facebook Like

שירות לקוחות באתר | שירות לקוחות און ליין | נציג שירות באתר

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

שם:*
טלפון:*
דוא"ל:*
אתר אינטרנט:
מס' גולשים בחודש:

או התקשרו 1800-77-1818

 

 

שילוב שירות לקוחות באתר באמצעות נציג און ליין צובר בשנים האחרונות תאוצה רבה בעולם, וגם בישראל. העולם כיום זז מהר וגולשים מחפשים תשובות מהירות, אחרת הם נוטשים ועוברים לאתרים המתחרים. אם בעבר המתנה של חצי שעה על קו הטלפון לקבלת שירות היתה לגיטימית וכולנו הורגלנו אליה, היום גם המתנה של דקות נתפסת כארוכה מדי וחברות מתחרות ביניהן על שיפור זמני ההמתנה של הלקוח, "ממלאי זמן" שמסיחים את דעת הלקוח מההמתנה, וזמינות ללקוחות בערוצים חלופיים. שירות לקוחות בצ'אט און ליין באתר, על ידי נציג אנושי שירותי, מקצועי ומיומן שמספק בזמן אמת מענה אמין, תשובות, הסברים והנחיות לגולש ואף מסוגל ללוות אותו בתהליך הגלישה באתר, הוא הפתרון האולטימטיבי והמתבקש במציאות הנוכחית.   

אז למה גם לכם כדאי להצטרף למגמה הפופולארית ולהציע שירות לקוחות באתר שלכם באמצעות לייב צ'אט?

העצמת שירות הלקוחות

כולנו נתקלים כל הזמן בסיטואציה שאנחנו צריכים לפנות לחברה מסוימת אבל לא מצליחים להגיע לזה- אנחנו תמיד עסוקים בשעות שמוקד שירות הלקוחות פתוח או המענה הטלפוני פועל, אנחנו כבר מפנים זמן ומתקשרים אבל נתקלים בהמתנה ארוכה ומייגעת, מתייאשים ומנתקים. לפעמים נתייאש ולא נשוב לפנות לחברה, לפעמים נתחיל את ההתקשרות עם החברה בתחושה שלילית ולא נעימה. 

צ'אט באתר, המאויש על ידי נציג שירות אנושי,  מאפשר לכל חברה להעניק ללקוחותיה שירות מסביב לשעון, בזמנים הנוחים ללקוחות, תוך מספר שניות בודדות וללא המתנה. מחקרים שנערכו בארצות הברית מצביעים על כך ששימוש בנציג שירות און ליין באתר משפר בלמעלה מ- 80% את חווית הגלישה ושביעות רצון הגולש מהאתר. בין שאר הפרמטרים ציינו הגולשים שפנייה לנציג שירות לקוחות אונליין מאפשרת להם לקבל עזרה ותמיכה זמינה, גם בשעות שהמוקדים הטלפוניים סגורים או עמוסים. 

הגברת האמון במותג 

לקוחות צריכים להאמין ולבטוח במותג לפני שהם בוחרים בו. אם הצלחתם לבנות אמון ייתכן כי הרווחתם את נאמנות הלקוח לאורך שנים. 

במרחב הווירטואלי קשה הרבה יותר ליצור אמון והלקוחות מגיעים מלכתחילה חוששים יותר וחשדנים יותר. 

פעמים רבות הגולשים מגיעים לאתר שלכם בדרכים שונות ומשונות, מדף נחיתה, מחיפוש אקראי, מפרסומת, כך שאין להם כל מידע עליכם או היכרות מוקדמת. הם משוטטים באתר ומחפשים רמזים- האם נראה כי המותג שלכם אמין וניתן לבטוח בו? לפני שהם מבצעים כל פעולה, לפני שהם בוחרים בכם, הם רוצים לדעת קצת יותר טוב מי אתם. התפקיד שלכם הוא לעורר בהם אמון. ישנן דרכים שונות לעורר את אמון הגולשים באתר שלכם, כאשר אחת הטובות בהן היא מתן שירות לקוחות באמצעות צ'אט און ליין. כאשר נציג שירות אנושי עומד לרשות הגולש, זמין לספק מידע ולענות על שאלות, הגולש, אוטומטית, מרגיש בטוח יותר. הידיעה של הגולש שיש למי לפנות- נציג שירות זמין באתר- מעלה את ערך המותג ושביעות רצון הגולש.

חסכון בעלויות תפעול מוקד שירות הלקוחות

אם אתם מחזיקים מערך שירות לקוחות או מוקד טלפוני, אתם ודאי יודעים שמדובר בעסק יקר מאוד, שיעילותו נמדדת בפרמטרים קפדניים. גם אם אתם נעזרים במוקד טלפוני חיצוני שמספק לכם את השירות, אין ספק שמדובר בהוצאה בלתי מבוטלת. נדרשת תוכנה לשירות לקוחות שעלותה גבוהה וההטמעה שלה מורכבת. נציגי השירות הטלפוני מסוגלים לנהל שיחה אחת בכל זמן נתון. לקוחות נאלצים להמתין על הקו זמן רב, וכאשר הם מגיעים לנציג הם עצבניים ומתוסכלים, כך שדקות שיחה ארוכות מבוזבזות לשווא רק כדי להרגיע את הלקוח המתוסכל. הכשרת הנציגים עולה כסף, קיצור זמני ההמתנה מחייבים העסקת נציגים רבים, התחלופה גבוהה וגובה משאבים. בשורה התחתונה, תפעול מוקד שכזה כרוך בהשקעה גבוהה ועלויות גבוהות.    

מתן שירות לקוחות באתר עשוי לחסוך לכם בהוצאות תפעול רבות וגם להפוך את הלקוחות שלכם למרוצים יותר! 

הצ'אטרים (מוקדנים) שלנו מסוגלים לנהל מספר צ'אטים במקביל, וכך לחסוך את זמני ההמתנה הארוכים, את תסכול הלקוחות הממתינים, וגם לצמצם או לבטל כליל את עלויות התפעול של המוקדים הטלפוניים. חינוך הגולשים למעבר לקבלת שירות באמצעות צ'אט אנושי באתר, עשוי לחסוך לכם עשרות אחוזים בעלויות מתן שירות לקוחות ובתפעול מוקדים טלפוניים.

מתן תמיכה והתמצאות באתר 

גולש שמגיע לאתר, מסתבך ולא מוצא את מבוקשו תוך זמן קצר נוטש ובדרך כלל, ללא כוונה לחזור. אז גם אם השקעתם רבות בעיצוב ממשק משתמש ידידותי ואינטואיטיבי לגולש באתר שלכם, ואתם מאמינים שהגלישה באתר שלכם נוחה, קלה ויעילה, ושהגולש יכול למצוא את מבוקשו בכל רגע נתון תוך שהוא נדרש למספר הקלקות מינימאלי בלבד, רוב הסיכויים שהגולש הממוצע ימצא את עצמו מסתבך באתר, מחפש דברים שעשויים להיראות לך טריוויאליים, ומייחל שמישהו כבר יגיד לו איפה הוא מוצא את הטופס ההוא או המידע שהוא מחפש. אנחנו חייבים לזכור שלא כל הגולשים שלנו מתמצאים היטב במרחב הווירטואלי וחשים בו בנח, חלקם מבוגרים, חלקם קצת פחות טכנולוגיים, חלקם נרתעים מביצוע פעולות און ליין, ורובם גם עסוקים, קצרים בזמן ורוצים להגיע כמה שיותר מהר לשורה התחתונה, למה שחיפשו. התפקיד שלנו הוא להיות שם בשביל לתמוך ולעזור להם. נציג אנושי שמלווה את תהליך הגלישה באתר, פונה לגולש בלייב צ'אט, בדיוק כאשר הוא קולט שהגולש מסתבך מעט ומציע לו עזרה, או אפילו עצם העובדה שהגולש יודע שבמידה ויסתבך ויזדקק לעזרה, יהיה לו עם מי לדבר, עושה את כל ההבדל. הגולש מרוויח את הביטחון ונמנע מבזבוז זמן יקר ואתם, בעלי האתר, מרוויחים את הגולש וככל הנראה, לקוח פוטנציאלי. 

עזרה במילוי טפסים

אחת הפעולות הפחות חביבות על גולשים היא הצורך למלא טפסים און ליין. הם חוששים להסתבך באינסוף דברים- מה הם שדות החובה ושדות הרשות, כמה תווים מותר, איך מתקנים, איך חוזרים להתחלה, האם הטופס נקלט. דווקא פעולה שעבורכם, כמותג, היא חשובה מאוד, חוסכת לכם אנרגיות ומשאבים ומספקת לכם מידע, נתפסת לעיתים על ידי הגולשים כפעולה סיזיפית, מתישה ומתסכלת. 

גולשים רבים נוטשים את האתר פשוט כי לא היו בטוחים מה צריך לעשות, התקשו למלא את הטופס, לא היו בטוחים אם הטופס נקלט. הגולשים שנטשו עשויים כעת לחפש אתכם טלפונית ו"לבזבז" את זמנם של נציגי שירות הלקוחות שלכם, או פשוט לוותר עליכם ולפנות למתחרים שלכם. כך או כך, סימן שהאתר שלכם כשל, לפחות חלקית, במילוי הייעוד שהצבתם לו. מה אפשר לעשות? נכון, להעמיד לרשות הגולשים נציג אנושי שיעזור להם. יענה על שאלות, יפתור לבטים, ילווה אותם, יוודא שהפרטים אכן מולאו כמו שצריך והטופס נקלט, כך שגם אתם וגם הלקוח הפוטנציאלי שלכם תוכלו לדעת שהפעולה הושלמה בהצלחה. 

המסקנה המתבקשת היא, אם כן, כי לכל מותג אשר מכבד את עצמו, רוצה לשמור על חדשנות וליצור ערך מוסף עבורו ועבור הלקוחות שלו, מומלץ לשלב צ'אט באתר שלו, ולהציע לגולשים שלו שירות לקוחות און ליין. 

אנחנו בוובלידס מציעים שירות של מוקד לייב צ'אט בטכנולוגיה מתקדמת, עם נציגי שירות ומכירה אנושיים ואיכותיים ברמה הגבוהה ביותר, 

ומבטיחים להעניק ללקוחות שלך שירות לקוחות ברמה גבוהה וללא פשרות. 

 

המסקנה היא, כי כל מותג המכבד את עצמו, הרוצה לשמור על חדשנות וליצור ערך מוסף לו וללקוחות שלו צריך לשלב באתר שירות לקוחות און ליין.

 

העצמת שירות הלקוחות
הגברת האמון במותג
חיסכון בעלויות תפעול מוקד שירות הלקוחות 
מתן תמיכה והתמצאות באתר
 עזרה במילוי טפסים

צ'אט עם נציג השירות שלנו


איך מצטרפים?

כל שנדרש מכם הוא ליצור איתנו קשר בצ'אט, או כאן ,

לקבל קוד להשתלה באתר שלכם ותוך מספר ימים נציג אנושי שלנו ייתן שירות לכל הגולשים באתר שלכם.

לקוחות מספרים

אמריקן לייזר – " מסקר לקוחות שביצענו עולה ששילוב השירות האנושי שלכם באתר שלנו שיפר שירות הלקוחות, מעניק שירות איכותי ומקצועי במהירות..."

ספיר עזרא, מנכ"ל ספיר בריכות שחייה – "מאז שהכנסנו את השירות שלכם לאתר האינטרנט שלנו כמות הלידים שהובילו לעסקאות עלו באופן ..."

שאלות ותשובות

האם אתם מעסיקים את הנציגים באתר שלי?

כן. אנחנו ב WebLeads הקמנו מערך של נציגים ואנשי שירות העוברים הכשרות מתאימות והם אלה הנותנים את השירות לגולשים. לך אין כל הוצאות להכשרת נציגים ולהטמעת המערכת...

facebookfacebook