1800-77-1818

אנחנו נמקסם לך את כמות ואיכות הלידים מהאתר בעשרות עד מאות אחוזים - ללא התחייבות מצדך! צור עמנו קשר עכשיו לפרטים נוספים!
Facebook share

אנחנו נקים ונתפעל עבורך מוקד צ'אט אנושי מתקדם באתר, נפנה לגולשים המבקרים בו זמן אמת, ונוביל אותם להשארת פרטים לסגירת עסקאות.
Facebook share

אנחנו מתמחים בהטמעה ותפעול של מערכות לייב צ'אט מתקדמות במיקור חוץ והכל מבלי שתצטרכו להשקיע משאבים כלשהם בארגון שלכם.
Facebook share

מאחר ואנחנו כל כך בטוחים באיכות השירות שלנו ובתרומה שלו לאתר, אנחנו מציעים לך להתנסות בשירות שלנו ללא כל התחייבות!
Facebook share


תפריט

Facebook Like

השפעת שירות הלקוחות על הרגלי הצריכה - 2010

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

שם:*
טלפון:*
דוא"ל:*
אתר אינטרנט:
מס' גולשים בחודש:

או התקשרו 1800-77-1818

מחקר אודות השפעת שירות הלקוחות על הרגלי הצריכה שפורסם בארה"ב בשנת 2010 מגלה בין היתר, כי:

85% מהנשאלים מוכנים לשלם עד 25% יותר כסף לקבלת שירות לקוחות מעולה.

55% הופכים ללקוחות החברה בגלל שמה הטוב בשירות הניתן ללקוחותיה.

40% עברו לרכוש אצל המותג המתחרה בגלל ששמעו שמקבלים שם שירות לקוחות טוב יותר.

חשיבות שירות הלקוחות

 

55% ימליצו על חברה בגלל השירות המעולה שהיא נותנת, יותר מההשפעה של המחיר או המוצר עצמו.

95% נקטו בפעולה כלשהי כתוצאה מחוויה שירותית רעה ו- 79% סיפרו על כך לאחרים.

 

 

 

שימוש במענה אנושי בזמן אמת באתר האינטרנט של החברה לטובת מתן שירות לקוחות הוא חיוני ביותר ובעל ערך עליון.

לאור האמור במחקר, ברור לכל, כי גולשים שיקבלו שירות, באתר האינטרנט, באמצעות צ'אט אנושי, יהיו הרבה יותר שבעי רצון וייפתחו נאמנות למותג.

 


איך מצטרפים?

כל שנדרש מכם הוא ליצור איתנו קשר בצ'אט, או כאן ,

לקבל קוד להשתלה באתר שלכם ותוך מספר ימים נציג אנושי שלנו ייתן שירות לכל הגולשים באתר שלכם.

לקוחות מספרים

אמריקן לייזר – " מסקר לקוחות שביצענו עולה ששילוב השירות האנושי שלכם באתר שלנו שיפר שירות הלקוחות, מעניק שירות איכותי ומקצועי במהירות..."

ספיר עזרא, מנכ"ל ספיר בריכות שחייה – "מאז שהכנסנו את השירות שלכם לאתר האינטרנט שלנו כמות הלידים שהובילו לעסקאות עלו באופן ..."

שאלות ותשובות

האם אתם מעסיקים את הנציגים באתר שלי?

כן. אנחנו ב WebLeads הקמנו מערך של נציגים ואנשי שירות העוברים הכשרות מתאימות והם אלה הנותנים את השירות לגולשים. לך אין כל הוצאות להכשרת נציגים ולהטמעת המערכת...

facebookfacebook