1800-77-1818

אנחנו נמקסם לך את כמות ואיכות הלידים מהאתר בעשרות עד מאות אחוזים - ללא התחייבות מצדך! צור עמנו קשר עכשיו לפרטים נוספים!
Facebook share

אנחנו נקים ונתפעל עבורך מוקד צ'אט אנושי מתקדם באתר, נפנה לגולשים המבקרים בו זמן אמת, ונוביל אותם להשארת פרטים לסגירת עסקאות.
Facebook share

אנחנו מתמחים בהטמעה ותפעול של מערכות לייב צ'אט מתקדמות במיקור חוץ והכל מבלי שתצטרכו להשקיע משאבים כלשהם בארגון שלכם.
Facebook share

מאחר ואנחנו כל כך בטוחים באיכות השירות שלנו ובתרומה שלו לאתר, אנחנו מציעים לך להתנסות בשירות שלנו ללא כל התחייבות!
Facebook share


תפריט

Facebook Like

צ'אט לאתר | צ'אט חי לאתר | צ'אט אנושי | ייעוץ צ'אט

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

שם:*
טלפון:*
דוא"ל:*
אתר אינטרנט:
מס' גולשים בחודש:

או התקשרו 1800-77-1818

 

 

ייעוץ בהקמת מוקד לייב צ'אטאם גם אתם מרגישים שאתר האינטרנט שלכם לא בדיוק עונה על הציפיות הכלכליות שלכם ממנו כלומר, כשעבדתם קשה כדי לאפיין את הצרכים, שילמתם במיטב כספכם על עיצוב ופיתוח איכותיים שיתאימו בדיוק לצרכים של הגולשים שלכם, הצבתם יעדים עסקיים ריאליים, וקיוויתם שתוך תקופה קצרה האתר יחזיר את ההשקעה ותראו פירות. ובכל זאת, זה לא קרה. החלטתם לעשות מעשה- פניתם לאינספור חברות שהבטיחו לכם הרים וגבעות, הבטיחו לכם לידים איכותיים ממקורות שונים, הבטיחו לכם שתוך מספר חודשים תופיעו במקומות הראשונים בגוגל ותוצפו בפניות וגם אז, זה לא קרה. אל תאמרו נואש. 

הבשורה החמה באמת כיום בתחום הגשמת היעדים העסקיים באינטרנט (השגת לידים איכותיים, הגדלת מכירות באתרי מכירה,שיפור שירות הלקוחות) היא שילוב מוקד מענה אנושי באמצעות לייב צ'אט באתר האינטרנט שלכם. 

מה זאת אומרת מוקד לייב צ'אט?  

מוקד לייב צ'אט מספק לך למעשה נציג שירות ומכירה און ליין שפונה לגולש שלך, מלווה אותו בתהליך הגלישה, מציע לו עזרה, עונה על השאלות והלבטים שלו, מייעץ לו, פותר את הבעיות המתעוררות אצלו וכמובן, מכוון אותו לקראת ביצוע הפעולה שאתה מגדיר שהיא למעשה היעד שהצבת לאתר- מילוי פרטיו האישיים המהווים עבורך ליד איכותי, ביצוע עסקה באתר מכירה, או כל יעד אחר. 

מדוע מוקד צ'אט און ליין באתר הוא הפתרון האולטימטיבי? 

היתרונות של מוקד צ'אט באתר הם רבים ויכולים להקיף כמעט את כל הצרכים העסקיים שלך. נתמקד כאן במספר יתרונות שמהווים את העקב אכילס בתחום תוצאות עסקיות באתרים.  

מוקד צ'אט און ליין מסייע בבניית אמון בקרב הלקוחות והלקוחות הפוטנציאלים – סוגיית האמון באתר והחשש מביצוע פעולות היא אחת הסוגיות המקשות על השגת היעדים העסקיים באינטרנט. רובנו עדיין רגילים יותר ונותנים אמון רב יותר בעסקאות "פיזיות" המתרחשות פנים מול פנים או טלפונית. גולשים רבים מתקשים לתת אמון באתרי אינטרנט, וודאי אם הם נדרשים לבצע פעולה כלשהי או לתת פרטי אשראי. נציג מוקד לייב צ'אט אנושי שעולה מול הגולש בצ'אט מסייע בצמצום תחושת הניכור ומעניק תחושה שיש "פנים " או דמות כלשהי מאחורי אתר האינטרנט. הנוכחות של דמות, גם אם וירטואלית, שפונה לגולש באופן יזום בצ'אט און ליין, מלווה את תהליך הגלישה או הרכישה באתר מעניקה אמון לגולשים. מעוררת תחושה שיש "אמא ואבא" מאחורי המותג, שיש למי לפנות במידה ותתעורר בעיה כלשהי, שיש מענה וכך, הביטחון של הגולש באתר עולה פלאים. 

מוקד צ'אט און ליין מספק לגולש מענה מהיר בזמן אמת ועוזר למנוע נטישת גולשים – כולנו הפכנו חסרי סבלנות ומחפשים תשובות מהירות, מענה מהיר. התופעה נכונה במיוחד בכל הנוגע לגלישה באינטרנט. אנחנו חסרי סבלנות למהירות גלישה איטית, לאתרים הנטענים לאט וכן, לאתרים שאנחנו לא מוצאים בהם מייד את מה שחיפשנו. הנוסחה היא בדרך כלל פשוטה- אם גולש לא מוצא את מבוקשו באתר שלך תוך דקות ספורות- הוא נוטש. מוקד צ'אט באתר מאפשר תגובה מהירה ביותר לכל שאלה או תהיה שעולה ללקוח. בעזרת השירות שלנו והטכנולוגיה בה אנחנו משתמשים אנחנו מסוגלים לזהות בדיוק מתי הגולש זקוק לנו ולהיות שם כדי לספק לו את המענה המהיר ביותר.

מוקד צ'אט און ליין מספק לגולשים את כל המידע שהם מחפשים ועוזרים למנוע את תופעת הנדידה בין אתרים- כאשר לקוח מגיע לחנות או נקודת המכירה שלך, ובמידה ולא מדובר ברכישה מורכבת או בסיכון גבוה, אתה יודע שבמידה והמוצרים שלך מוצאים חן בעיניו, מתאימים לו ולצרכיו, המחיר מתאים פחות או יותר, השירות נעים והלקוח קיבל את כל המידע שביקש, רוב הסיכויים שהמכירה בטוחה. כלומר, רוב הסיכויים שהלקוח לא יעזוב את החנות, יסתובב בין חנויות נוספות לאסוף מידע נוסף ורק אז יקבל החלטה. במרחב הווירטואלי לעומת זאת, החוקים שונים. גם אם האתר שלך נעים ומרשים, ומה שאתה מציע מתאים ללקוח הפוטנציאלי, אתרים רבים וחנויות און ליין רבות נמצאות במרחק מספר קליקים ספורים והגולש לא מהסס לעבור בין אתרים, להשוות, לחפש את המידע שחסר לו אם לא קיבל אותו באתר שלך, גם אם מדובר בהחלטת רכישה בסיכון נמוך. נציג אנושי בצ'אט מספק לגולש את כל המידע שחסר לו, לוחץ בנקודות הנכונות, פותר את הלבטים ומצמצם משמעותית את הסיכוי שהגולש יפנה לחפש את מבוקשו באתרים המתחרים. 

מדוע מוקד הלייב צ'אט של וובלידס הוא האפקטיבי ביותר? 

מתודולוגיות המענה בצ'אט הייחודיות שלנו- וובלידס מתמחה במתן מענה ותפעול מערכות טכנולוגיות מתקדמות של צ'אט אנושי לאתר האינטרנט שלכם, ופיתחה מתודולוגיות לייב צ'אט ייחודיות להגשמת היעדים העסקיים של כל אתר ואתר. לוובלידס יש הסכמי שיתוף פעולה עם מגוון חברות המספקות לנו טכנולוגיות צ'אט מתקדמות, והיא בעלת הידע להטמיע לכל אתר את הטכנולוגיה המתאימה לו ביותר ולספק את המוקדנים המתאימים למתן מענה בשם הלקוח.

אנחנו מספקים פתרון מלא ומקיף לכל הצרכים שלכם- היתרון הגדול בשירות שלנו הוא שאנחנו מתמחים בעולם הצ'אטים ומספקים פתרון מלא: החל מהתאמת הטכנולוגיה המתאימה ביותר לאתר שלכם דרך ביצוע אופטימיזציות וניטור למקסום התוצרים ועד לאספקת מוקדנים (צ'אטרים) המוכשרים על ידנו. אתם מקבלים קוד אותו תוכלו להטמיע באופן פשוט וקל באתר ומכאן והלאה, כל השאר באחריותנו. אנחנו דואגים לכל ההיבטים- מספקים את הטכנולוגיה המתקדמת והמעודכנת ביותר, מנהלים מערך של נציגי שירות ומכירה המועסקים על ידינו, עוברים הכשרות מקיפות- על מנת שיהיו מקצועיים ברמה הגבוהה ביותר, ילמדו לעומק את עולם התוכן הייחודי של האתר שלך ויוכלו לספק לגולשים שלך מענה מקצועי כאילו היו אחד העובדים בחברה שלך, עורכים מעקב ובקרת איכות, כך שתוכל להיות בטוח שאתה מקבל את התוצאות הטובות ביותר שניתן.  

אנחנו יודעים מה אנחנו עושים וגם מביאים לתוצאות- ישנן חברות שונות שמציעות שילוב צ'אט באתר ונכון, אתם יכולים גם לעשות את זה בעצמכם. החוכמה היא לעשות את זה נכון. צ'אט באתר כשלעצמו, לא משיג את התוצאות הרצויות אם לא עומדת מאחוריו מתודולוגית פעולה מוסדרת ומערך מענה מקצועי ומסודר שיתמוך בה. אנחנו בונים מגבשים יחד אתכם את הציפיות והיעדים ופועלים על מנת להשיג אותם- הנציגים המיומנים שלנו יודעים לזהות מתי גולש נמצא באתר שלכם, פונים אליו באופן אקטיבי ויזום, מעניקים לו שירות, לוחצים בנקודות הנכונות וגורמים לו לבצע את הפעולה הרצויה שהוגדרה מראש.  

יש לנו ניסיון עשיר ולקוחות מרוצים שיעידו על כך- הניסיון בתחום הלייב צ'אט חשוב מאוד. על מנת לעזור לגולש ולא להרתיע אותו, צריך לדעת מתי ואיך לפנות אליו על מנת לעורר את האמון שלו. אנחנו בוובלידס עורכים עשרות אלפי צ'אטים בחודש ויש לנו ניסיון רב בעולם הזה. לקוחות רבים ומרוצים משתמשים בשירותים שלנו ומדווחים על שיפור בשביעות רצון הלקוחות, הגדלת מכירות וסגירת עסקאות, והפניות רבות של לידים איכותיים.   

אנחנו זמינים לגולשים שלכם גם מחוץ לשעות הפעילות של העסק שלכם- אתר האינטרנט שלכם ממשיך לפעול גם כאשר העסק שלכם סגור ודווקא אז, הלקוחות שלכם מחפשים אתכם. אנחנו מבינים את זה ולכן מציעים לגולשים שלכם מענה זמין לאורך שעות פעילות ארוכות.    

אנו בטוחים כי שילוב מוקד צ'אט חי לאתר שלכם יביא למקסום התוצרים שלו ויאפשר לגולשים לקבל ייעוץ בצ'אט בזמן אמת אודות המוצרים והשירותים שלכם ולכן מציעים התנסות בשירות ללא התחייבות. 

להתנסות ללא התחייבות צרו איתנו קשר בצ'אט או בטופס וקבלו קוד להשתלה באתר שלכם. 

 


facebookfacebook