1800-77-1818

אנחנו נמקסם לך את כמות ואיכות הלידים מהאתר בעשרות עד מאות אחוזים - ללא התחייבות מצדך! צור עמנו קשר עכשיו לפרטים נוספים!
Facebook share

אנחנו נקים ונתפעל עבורך מוקד צ'אט אנושי מתקדם באתר, נפנה לגולשים המבקרים בו זמן אמת, ונוביל אותם להשארת פרטים לסגירת עסקאות.
Facebook share

אנחנו מתמחים בהטמעה ותפעול של מערכות לייב צ'אט מתקדמות במיקור חוץ והכל מבלי שתצטרכו להשקיע משאבים כלשהם בארגון שלכם.
Facebook share

מאחר ואנחנו כל כך בטוחים באיכות השירות שלנו ובתרומה שלו לאתר, אנחנו מציעים לך להתנסות בשירות שלנו ללא כל התחייבות!
Facebook share


תפריט

Facebook Like

מוקד צ'אט לאתר במיקור חוץ - 100% לייב צ'אט!

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

שם:*
טלפון:*
דוא"ל:*
אתר אינטרנט:
מס' גולשים בחודש:

או התקשרו 1800-77-1818

מוקד צ'אט לאתרהמגמה הרווחת בתחום השיווק כיום היא השאיפה לאינטראקציה אישית עם הלקוח ופרסונליזציה בשיווק. כולם מדברים על "אינגייג'מנט" על שיח עם הלקוח, על ביסוס של מערכת יחסים אישית. אז איך מבססים מערכת יחסים שכזו ? מערכת יחסים עם לקוח, כמו כל מערכת יחסים, חייבת להתחיל בשיחה, ביחס אישי. בנקודת המכירה זה פשוט יותר, אבל איך עושים את זה באינטרנט? 
הצעד הראשון הוא זיהוי נקודות המגע הוירטואליות ביניכם ובין הלקוחות שלכם - איפה הם פוגשים אתכם? באתר האינטרנט שלכם? בעמוד פייסבוק ייעודי שהקמתם למותג שלכם? בדפי מכירה שהקמתם? כל מקום בו הלקוחות שלכם נתקלים בכם ברשת הן נקודות מגע בהן אתם רוצים להיות על מנת לשוחח איתם, לקבל את פניהם באופן אישי ולוודא שהם מקבלים א השירות הטוב ביותר.
 
הצעד המתקדם ביותר בתחום השיחה והיחס האישי ללקוחות בפלטפורמות וירטואליות הוא צ'אט און ליין שמתקיים עם נציג שירות ומכירות אנושי, מקצועי ומיומן. מומלץ לשלב לייב צ'אט אנושי בכל נקודות המגע- האתר שלכם בין אם מדובר באתר תדמית או אתר מכירות, דף המכירה או עמוד נחיתה שהקמתם, עמוד האוהדים שלכם בפייסבוק או בכל מקום בו הלקוחות מחפשים אותך באינטרנט. 
 
לייב צ'אט עסקי ברמה גבוהה מעניק לך יתרונות רבים בתחום שירות הלקוחות, המכירות ויצירת לידים איכותיים-  שילוב מוקד צאט לאתר שלכם יאפשר לכם להעצים את חווית הגלישה באתר, לשפר את שירות הלקוחות, לקבל יותר לידים איכותיים באתר, להגדיל את נפח המכירות וכל זאת, מבלי שתצטרכו להשקיע משאבים אנושיים בארגון שלכם.
 
מהם היתרונות של מוקד צ'אט און ליין באתר או בפלטפורמות הוירטואליות האחרות? 
 
הגדלת מכירות וסגירת עסקאות- שילוב של מוקד צ'אט אנושי מסוגל להגדיל משמעותית את כמות הלידים האיכותיים המגיעים מכל הפלטפורמות שלכם באינטרנט. ניסיון הלקוחות שלנו מלמד כי מוקד הלייב צ'אט שלנו מסוגל להגדיל במאות אחוזים את הלידים האיכותיים מהאתר שלכם אם מדובר באתר תדמית ולהגדיל משמעותית את אחוז סגירת העסקאות אם מדובר באתר מכירה.  נציגי השירות והמכירה שלנו יוזמים את הקשר הראשוני עם הגולש, יוצרים איתו אינטראקציה, עונים על שאלות, מטפלים בהתנגדויות ומלווים אותו בתהליך הגלישה וההתלבטות, כך שהסיכויים שישאיר פרטי התקשרות ( ליד איכותי)  או יבצע את הרכישה באתר המכירה שלכם,  עולים משמעותית. 
 
שיפור משמעותי בשביעות רצון הלקוחות שלכם- אתם ודאי יודעים שלקוח מרוצה חוסך לכם בעלויות מצד אחד וגם שווה לכם הרבה יותר- עלויות השימור שלו קטנות, הוא רוכש יותר לאורך זמן והוא ממליץ עליכם ללקוחות נוספים. חברות רבות מנסות לבדל עצמן כיום באמצעות שירות הלקוחות שלהן ומתן מענה בצ'אט אנושי היא ללא ספק אחת הדרכים להבטיח לגולשים שלכם שירות לקוחות מצוין. שימוש במוקד צ'אט במיקור חוץ מבטיח זמינות גבוהה מצידכם, מענה לשאלות ובעיות ויותר מזה, הליווי האישי והצמוד שאתם מעניקים ללקוח גם בערוצים הוירטואליים שלכם חוסכת ממנו את הצורך לחפש אתכם טלפונית, להתקשר בשעות הפעילות המקובלות בלבד, להמתין זמן ארוך על הקו. הזמינות שלכם גורמת ללקוח להתחיל את האינטראקציה אתכם בנימה חיובית ומגבירה את הסיכוי להגברת שביעות הרצון מצידו. 
 
חסכון בעלויות – מוקד לייב צ'אט מסוגל בקלות להחליף שירותי טלמרקטינג או טלמיטינג, מוקד זימון תורים ועוד. ניתן לתאם את כל הפגישות ולרכז את כל הפניות דרך האתר שלכם או עמוד האוהדים שלכם בפייסבוק ולחסוך בכך מערכים שלמים של נציגי שירות, מכירה או תיאום פגישות, את עלויות ההעסקה שלהם, ההכשרה שלהם, את המערכות הטכנולוגיות המורכבות שתומכות בתהליכים.  
 
יעילות לכם וללקוחות שלכם- מוקד הלייב צ'אט מאפשר מענה און ליין מהיר וזמין שמשרת ביעילות גם אתכם וגם את הלקוחות שלכם. הצ'אט מאפשר לנציג אחד לנהל שיחות עם מספר גולשים במקביל, הגולש מקבל מענה און ליין מהיר ויעיל לשאלות שלו מבלי שנדרש ממנו להמתין על הקו, להמתין לשיחה חוזרת או לצלצל שוב בעצמו. הבירורים נערכים כאשר הלקוח ממילא גולש באתר, כך שלא נגזל ממנו זמן יקר והוא יכול למעשה לקבל מידע כולל ושלם יותר- גם לקרוא וגם לקבל מידע מהנציג בו זמנית 
 
למה בכלל להשתמש בשירות של מוקד צ'אט חיצוני?

בתחילת הדרך רבים מהלקוחות שלנו שאלו: "מדוע שנשתמש בשירות שלכם? הרי אנחנו יכולים להתקין לבד מערכת צ'אט לאתר". נכון, זה אפשרי-  אכן יש למעלה מ 150 מערכות צ'אט שונות בעולם.  ובכל זאת, התשובה ברורה. כאשר מתקינים מערכת צ'אט לאתר יש צורך לשמור על רמת זמינות גבוהה, לדאוג שיינתן מענה מקצועי וברמה הגבוהה ביותר על ידי נציג בעל יכולות כתיבה והתנסחות ברמה גבוהה מאוד, צריך לדעת לתפעל את המערכות המורכבות הללו, ולמקסם את היכולות שלהן אחרת הנזק עלול להיות גדול מהתועלת.  
היתרון שלנו הוא שאנחנו מומחים לתחום. המומחיות שלנו וכוח האדם המיומן בביצוע צ'אטים, מאפשר לכם ליהנות מכל העולמות: מצד אחת לקבל שירות מלא מא' עד ת' הכולל את הטכנולוגיה, הנציגים, אופטימיזציות, ניטור תמידי ותוצרים מעולים במסגרת מוקד צ'אט ומן הצד השני לא לעשות כלום! כן, פשוט לא לעשות כלום. אנחנו דואגים לכול וגם חוסכים לכם בעלויות. 
 
מה ידרוש מכם שילוב של מערכת צ'אט באתר שלכם?
 
לקוחות רבים חוששים משילוב המערכת באתר כיוון שהמערכת מורכבת טכנולוגית והם דואגים להיבטים הטכניים. ובכן, אנחנו אכן משתמשים בטכנולוגיות מתקדמות, אבל זה לא צריך להדאיג אתכם. אנחנו משתפים פעולה עם החברות המובילות בתחום כדי שנוכל לספק לכם את טכנולוגיית הצ'אט האיכותית ביותר ופתרונות ברמה גבוהה, אולם מבחינתכם, משתמש הקצה, היישום הוא למעשה פשוט מאוד ולא דורש מכם כל ידע טכני. התנאי היחיד לשילוב המערכת היא שהאתר שלכם ימנה למעלה מ – 1,000 גולשים. במידה וכן, כל שעליכם לעשות הוא ליצור איתנו קשר דרך הצ'אט באתר שלנו, או דרך טופס הפנייה. אנחנו נספק לכם קוד להשתלה באתר או בכל פלטפורמה דיגיטלית אחרת, וזה הכל- גם הגולשים שלכם יוכלו ליהנות משירות און ליין איכותי.   
 
למה דווקא מוקד הצ'אט און ליין של וובלידס? 

אנחנו מאמינים בלקוחות מרוצים
מוקד האון ליין צ'אט של וובלידס נותן שירות לעשרות חברות, מהמובילות במשק, ברמה הגבוהה ביותר. פיתחנו מערכות ידע ומתודולוגיות עבודה ייחודיות המאפשרות לנו לנטר את מערכות הצ'אט באתר ולמקסם את התוצרים שלהם.
 
וובלידס גאה להיות המקימה של מוקד הצ'אט האנושי הראשון בישראל. אנחנו משלבים את הצ'אט באתר שלכם או בכל פלטפורמה וירטואלית לבחירתכם, והנציגים שלנו הם אלו שייתנו את המענה. אנחנו מאמינים שאתם, כלקוח שלנו, צריכים להשקיע מינימום מאמץ ולקבל מכסימום תוצאות ולכן לקחנו על עצמנו לספק לכם שירות מא' ועד ת'- גם טכנולוגיה ברמה גבוהה המותאמת לצרכים שלכם, וגם שיטות עבודה ייחודיות שפותחו במוקד שלנו ומאפשרות לנו להציע לכל לקוח את השירות ברמה הגבוהה ביותר שניתן. 
אנחנו מבצעים ניטור ואופטימיזציה שנותנים לנו מידע רב על הגולשים שלכם, אנחנו מגייסים את הנציגים האיכותיים ביותר אבל לא מסתפקים בכך, אלא מכשירים אותם ומדריכים אותם כיצד למכסם את התוצאות עבורכם, כל זאת כדי לשפר את השורה התחתונה שלכם- 
לייצר עבורכם לידים איכותיים, לשפר את אחוזי ההמרה שלכם ואת שביעות הרצון של הגולשים שלכם. 
 
 

  זמינות גבוהה - 8:00-24:00
מגוון שפות
תפעול מלא לרבות נציגים מוכשרים למתן מענה בצ'אט
ניטור תמידי ומקסום הטכנולוגיה

צ'אט עם נציג השירות שלנו


איך מצטרפים?

כל שנדרש מכם הוא ליצור איתנו קשר בצ'אט, או כאן ,

לקבל קוד להשתלה באתר שלכם ותוך מספר ימים נציג אנושי שלנו ייתן שירות לכל הגולשים באתר שלכם.

לקוחות מספרים

אמריקן לייזר – " מסקר לקוחות שביצענו עולה ששילוב השירות האנושי שלכם באתר שלנו שיפר שירות הלקוחות, מעניק שירות איכותי ומקצועי במהירות..."

ספיר עזרא, מנכ"ל ספיר בריכות שחייה – "מאז שהכנסנו את השירות שלכם לאתר האינטרנט שלנו כמות הלידים שהובילו לעסקאות עלו באופן ..."

שאלות ותשובות

האם אתם מעסיקים את הנציגים באתר שלי?

כן. אנחנו ב WebLeads הקמנו מערך של נציגים ואנשי שירות העוברים הכשרות מתאימות והם אלה הנותנים את השירות לגולשים. לך אין כל הוצאות להכשרת נציגים ולהטמעת המערכת...

facebookfacebook