1800-77-1818

אנחנו נמקסם לך את כמות ואיכות הלידים מהאתר בעשרות עד מאות אחוזים - ללא התחייבות מצדך! צור עמנו קשר עכשיו לפרטים נוספים!
Facebook share

אנחנו נקים ונתפעל עבורך מוקד צ'אט אנושי מתקדם באתר, נפנה לגולשים המבקרים בו זמן אמת, ונוביל אותם להשארת פרטים לסגירת עסקאות.
Facebook share

אנחנו מתמחים בהטמעה ותפעול של מערכות לייב צ'אט מתקדמות במיקור חוץ והכל מבלי שתצטרכו להשקיע משאבים כלשהם בארגון שלכם.
Facebook share

מאחר ואנחנו כל כך בטוחים באיכות השירות שלנו ובתרומה שלו לאתר, אנחנו מציעים לך להתנסות בשירות שלנו ללא כל התחייבות!
Facebook share


תפריט

Facebook Like

קידום מכירות | נציג מכירות און ליין | נציג מכירות באתר

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

שם:*
טלפון:*
דוא"ל:*
אתר אינטרנט:
מס' גולשים בחודש:

או התקשרו 1800-77-1818

 

 

קידום מכירותאתרי מסחר מקוון, שיכולים להיות למעשה אתרי מכירה בכל תחום, מגלמים בתוכם יתרונות רבים, הן עבור בעל האתר והן עבור הצרכנים- הם מאפשרים חשיפה של כמות מוצרים בלתי מוגבלת לכמות אינסופית של לקוחות, ללא תלות במיקום הגיאוגרפי של נקודת המכירה או של הלקוח, עלויות התפעול של האתר נמוכות הרבה יותר ביחס לנקודת מכירה פיזית, ניתן להציע מגוון מוצרים רחב יותר, הרכישה נעשית מהבית בזמנים הנוחים ללקוח ולך, בעל האתר יש אפשרויות רבות ונרחבות בתחום איסוף המידע על הלקוחות וביסוס נתונים סטטיסטיים שיעזרו לך ללמוד על היתרונות והחסרונות של האתר שלך, על הלקוחות שלך ויאפשרו לך לבסס שיטת שיווק ממוקד לקוח- התייחסות אישית והתאמה לצרכים הספציפיים של כל לקוח. 

עם זאת, לא הכל ורוד ולצד היתרונות הרבים קיימים גם חסרונות לא מעטים באתרי מכירה - 

אין נקודת מכירה מסודרת שמייצרת אווירה וחוויה עבור הלקוח, הגולשים לא יכולים לראות ולמשש את המוצרים כמו בעולם הפיסי על מנת להתרשם מהם ולכן הם פעמים רבות חוששים, אין נציג מכירות שילווה את תהליך המכירה, ידע ללחוץ בנקודות הנכונות ולהביא להשלמת ביצוע העסקה, כך שהרבה עסקאות נופלות לפני סגירתן, גולשים רבים חוששים מעסקאות אינטרנטיות- לא בוטחים באתר, חוששים להשאיר פרטי אשראי, חוששים מדליפת פרטים, מרמאויות, לא מכירים או לא מבינים את מדיניות הרכישה, מסתבכים בביצוע הפעולות הנדרשות להשלמת העסקה ומוותרים.   

הנתונים מראים שכ- 75% מהגולשים נוטשים את עגלת הקניות שלהם ולא משלימים את הרכישה. 

מה ניתן לעשות כדי להביא לשיפור המכירות באתרי המכירה?  

ראשית, עלינו להבין איך מודדים שיפור מכירות? שיפור מכירות נמדד ביחס ההמרה- מה היחס בין כמות המבקרים באתר המכירות שלך לכמות הקונים בפועל.  זהו בעצם הנתון המרכזי שמלמד האם האתר מצליח יותר או פחות. הגדלת יחס ההמרה משמעו שיפור מכירות באתר. אז מה ניתן לעשות כדי להגדיל את יחס ההמרה ולצמצם את תופעת הגולשים הנוטשים את עגלת הקניות? 

שיפור והעצמת חווית הקנייה- דברנו על החוסר בחוויית הקניה של נקודת המכירה. אם כך, עלינו לדאוג לחוויית הקניה הנעימה ביותר עבור הגולשים שלנו- לעצב ממשק משתמש ידידותי ונח ולהקפיד על עיצוב מזמין ונעים של אתר המכירה, ממש כאילו הייתה זו חנות שהלקוח נכנס אליה. כיוון שאין לגולש אפשרות לחוש את המוצרים באמת, עלינו לספק לו את החוויה הקרובה ביותר ולהקפיד על צילומים איכותיים וברורים של המוצרים המוצעים למכירה. 

ניתוח והבנת התנהגות הגולשים- אנחנו חייבים להבין את הלקוחות שלנו על מנת למכור להם וכאן ניתן לחזק את היתרון הוירטואלי ולאסוף כמה שיותר נתונים ופרטים על הגולשים שלנו כדי להבין מה נח להם יותר ומה פחות, והיכן נתקע או מתפספס תהליך הרכישה. תהליך רכישה באתרי מכירה כולל בדרך כלל – כניסה לאתר, כלומר לחנות האון ליין, שיטוט ובחינת המוצרים המוצעים למכירה, הוספת מוצרים לעגלת הקניות ולבסוף, סקירה כללית של ההזמנה , הכנסת פרטי התשלום (פרטי כרטיס האשראי)- ביצוע הרכישה בפועל. יש לבצע מעקב סטטיסטי ולאסוף נתונים לגבי כל אחד מהשלבים באופן כללי, על מנת לזהות דפוסים ומגמות- זיהוי השלבים בהם הגולשים מסתבכים, מאבדים עניין, נוטשים את עגלת הקניות, נוטשים את האתר, וגם ביצוע מעקב פרטני אחר התנהגות גולש בודד.  המעקב יוכל לעזור לכם להבין איפה נעוצות הבעיות ומה עובד היטב, מה צריך לשפר ומה מומלץ לשמר. האם משהו בעיצוב לא מספיק טוב, האם משהו בממשק לא מספיק אינטואיטיבי, האם אין מספיק מידע וכו וכו'. 

שיווק ממוקד לקוח- שוב, נרתום את היתרונות הסטטיסטיים לטובתנו- אסטרטגיית שיווק ממוקד לקוח עובדת. אם נדע לענות על הצרכים וההעדפות של כל לקוח נמכור לו יותר והוא יהיה נאמן לנו יותר. שלבו באתר המכירה מערכת הזמנה אישית לכל לקוח המאפשרת לו לצפות בסטאטוס ההזמנה שלו, בהזמנות הקודמות שביצע, אספו מידע ונתונים על הלקוח כדי לדעת מהן ההעדפות שלו ועשו בהם שימוש כדי להציע לו הצעות המותאמות אישית עבורו. 

איך מוקד צ'אט און ליין עוזר להתגבר על החסרונות ומביא לקידום מכירות באינטרנט? 

השיטות המוצעות עד כאן נהדרות וחשובות מאוד, אבל טרם עזרו לגולש להתגבר על מגוון החששות שלו מרכישה און ליין 

וודאי לא פתרו את כל הלבטים שלו. לכן, הדבר הטוב ביותר שניתן לעשות על מנת לבסס את בטחון הגולש, לענות על הצרכים האמיתיים שלו ולהביא לשיפור ביחס ההמרה ולקידום מכירות באינטרנט הוא לשלב נציג מכירות אנושי באתר באמצעות לייב צ'אט

שילוב של נציג מכירות און ליין שלנו באתר יאפשר לגולשים שלכם למצוא את המוצרים שהם מחפשים, לקבל תשובות אודותיהם, לשפר משמעותית את הביטחון שלהם באתר שלכם, להפיג חששות, לשאול שאלות, ויותר מכל, נציג המכירות מיומן בזיהוי נטישה של עגלת הקניות ופועל מיידית למנוע אותה באמצעות פנייה יזומה לגולש על מנת להציל את המכירה. 

איך זה עובד?

פשוט מאוד. אתם מטמיעים קוד פשוט שמקבלים מאיתנו ואנחנו דואגים לכל השאר. נציגי השירות והמכירות און ליין שלנו מקצועיים, מיומנים ומנוסים בכל הסיטואציות שעלולות לגרום לגולשים שלכם לנטוש את האתר ולכם, לפספס לקוחות פוטנציאליים: 

זיהוי נטישה של עגלת לקוחות והצלת מכירות- ממש כמו בעולם הפיסי, הנציגים שלנו משמשים נציגי מכירה שמבינים את הפסיכולוגיה מאחורי תהליך הרכישה של הלקוח, מיומנים בזיהוי ההתנגדויות והחסמים, המקומות בהם הם מהססים, מסתבכים ומוותרים ופועלים על מנת למנוע זאת. הטכנולוגיות החדשניות בהן אנו משתמשים משמשות כלי עזר בעל ערך רב לנציגים שלנו-

יודעות לזהות קושי של הגולש בהשלמת הרכישה, נטישה של עגלת הקניות, חיפוש ממושך של מוצרים ועוד. במקרים אלו, נציג המכירות באתר שלכם ייפנה, באופן ייזום, לגולש, ויציע לו עזרה בהשלמת תהליך הרכישה, יענה על שאלות שלו ויגרום לו לסיים את תהליך הרכישה או לחילופין להשאיר את פרטיו לביצוע מכירה טלפונית.

התאמת המוצר לגולש – שיווק ממוקד לקוח עובד, כבר אמרנו? הנציגים שלנו ישמשו יועצים און ליין עבור הגולשים שלכם ויוכלו לסייע להם להבין מה הם צריכים, להתאים את המוצרים הנכונים ביותר עבורם, להציע מוצרים דומים או משלימים ובכך לא רק יבטיחו את רכישת המוצר המתאים ללקוח אלא גם יגדילו את עגלת הקניות שלו.  

עזרה וליווי בתהליך הרכישה באתר- כאשר הגולש שלך מסתבך, לא משוכנע איך עובד כל הסיפור הזה של רכישה און ליין, לא בטוח איך להשלים את תהליך הרכישה, חושש להשאיר פרטי אשראי או תוהה האם פרטי האשראי שלו נקלטו בהצלחה- אין כמו נציג אנושי שירגיע את החששות, יענה על כל השאלות הנדרשות, ילווה את תהליך הרכישה באתר ויסייע היכן שהגולש מסתבך. 

נציגי המכירות און ליין שלנו יעשו בשביל הגולש שלך את כל זאת, ועוד על מנת לתת להם את מירב השקט והביטחון. 

שימוש בשירות מוקד הלייב צ'אט של וובלידס ובנציג מכירות באתר שלכם יביא בהכרח לצמצום אחוז נגולשים הנוטשים את עגלת הקניות ולהגדלה ושיפור המכירות באתר. הגולש מקבל מענה איכותי ובזמן אמת לכל השאלות שלו והאמון שלו במותג ובחברה גדלים!  

זיהוי נטישה של עגלת הקניות והצלת מכירות
התאמת המוצר לגולש
עזרה וליווי בתהליך הרכישה באתר

 צ'אט עם נציג השירות שלנו


facebookfacebook