1800-77-1818

אנחנו נמקסם לך את כמות ואיכות הלידים מהאתר בעשרות עד מאות אחוזים - ללא התחייבות מצדך! צור עמנו קשר עכשיו לפרטים נוספים!
Facebook share

אנחנו נקים ונתפעל עבורך מוקד צ'אט אנושי מתקדם באתר, נפנה לגולשים המבקרים בו זמן אמת, ונוביל אותם להשארת פרטים לסגירת עסקאות.
Facebook share

אנחנו מתמחים בהטמעה ותפעול של מערכות לייב צ'אט מתקדמות במיקור חוץ והכל מבלי שתצטרכו להשקיע משאבים כלשהם בארגון שלכם.
Facebook share

מאחר ואנחנו כל כך בטוחים באיכות השירות שלנו ובתרומה שלו לאתר, אנחנו מציעים לך להתנסות בשירות שלנו ללא כל התחייבות!
Facebook share


תפריט

Facebook Like

השירותים שאנו נותנים באמצעות צ'אט באתר במיקור חוץ

צרו קשר ונחזור אליכם בהקדם

שם:*
טלפון:*
דוא"ל:*
אתר אינטרנט:
מס' גולשים בחודש:

או התקשרו 1800-77-1818

 

מוקד לייב צ'אטהשירותים שלנו מתאימים לכל סוגי אתרי האינטרנט וכוללים:
 

שיפור יחס ההמרה מהאתר - ידעתם שיחס ההמרה מאתר ממוצע עומד על 2%-3% בלבד? כלומר, רוב הגולשים המגיעים לאתר שלכם יעזבו את האתר מבלי לבצע את הפעולה הרצויה לכם! אנחנו בוובלידס מסוגלים לשפר את יחס ההמרה מהאתר שלך ב- 100%-200%. איך אנחנו עושים את זה? פשוט. משלבים מוקד צ'אט און ליין אנושי באתר שלכם. מענה אנושי בלייב באתר מעורר אמון בקרב הגולשים, מציע להם מענה לשאלות ופתרון בעיות בזמן אמת, מונע מהם לברוח לאתרים המתחרים ובשורה התחתונה, מגדיל משמעותית את כמות הגולשים שמבצעים את הפעולה הרצויה לכם. שילוב מוקד צ'אט און ליין שלנו באתר, מבטיח להגדיל משמעותית את יחס ההמרה באתר שלכם בהתאם למטרותיו: השגת לידים איכותיים לסגירת מכירה, הגדלת מספר הרכישות באתרי קניות, מתן שירות לקוחות וכדומה. 

אספקת לידים איכותיים, חמים ומטוייבים – האתר שלכם יכול להיות מכרה זהב של לידים איכותיים פוטנציאליים אם רק תדעו לנצל אותו נכון. הגולשים באתר שלכם מתעניינים ככל הנראה במוצרים או בשירותים שלכם ולכן, הם מהווים לידים איכותיים וחמים במיוחד. כל שנותר לכם לעשות הוא לתפוס את הגולשים באתר בזמן הנכון ולהשאיר אותם אצלכם. זוהי בדיוק מטרתו של מוקד הלייב צ'אט! נציגינו מזהים, בזמן אמת, כל גולש הנכנס אליכם לאתר, רואים מה הוא מחפש, פונים אליו, באופן יזום, באמצעות צ'אט באתר, מוודאים כי הגולש עונה על פרופיל הלקוח שלכם ומעוניין בשירות או במוצר שלכם ומעבירים לכם, בזמן אמת, את הלידים כלומר, פרטי ההתקשרות של אותו גולש. מה שנותר לכם לעשות זה רק ליצור קשר עם הגולש ולבצע את המכירה.

העצמת שירות הלקוחות וחווית הגלישה – אם תדמו את האתר שלכם לנקודת מכירה בעולם האמיתי, תבינו מייד את החשיבות של חווית גלישה נעימה ושירות לקוחות זמין, מקצועי ואדיב. מוקד צ'אט און ליין באתר הוא אחת הדרכים היעילות והחסכוניות ביותר לשיפור חווית הגלישה, והבטחת שירות מצוין לקוחות לגולשים. הטמעת מוקד הצ'אט באתר מבטיח מענה מהיר לשאלות גולשים, פתירת בעיות בזמן אמת, עזרה במציאת טפסים ומילוי שלהם, ליווי צמוד בתהליך הגלישה באתר. הידיעה של הגולש, שתמיד יש באתר המותג מענה אנושי לכל שאלה ופנייה גורמת לתחושת שייכות ואמון במותג ובחברה ותורמת משמעותית לשימור הלקוח. בנוסף, מוקד הצ'אט חסכוני עבורכם כיוון שהוא מעניק שירות ברמה גבוהה לגולשים שלכם וחוסך למעשה את הצורך ברכישת תוכנה יקרה לשירות לקוחות.    

שילוב צ'אט בפייסבוק -  כיום כבר ידוע לכולם שהלקוחות, וגם הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, נמצאים בפייסבוק ומצפים לשירות לקוחות ומענה מהיר לפניות. תלונה או שאלה שלקוח מעלה לעמוד פייסבוק של מותג ואינה מטופלת בזמן אמת, עלולה להתפשט במהירות ולגרור אחריה הדים שליליים, שוודאי תרצו להימנע מהם. הדרך פשוטה- לדאוג להיות זמינים עבור גולשי העמוד, לטפל בשאלות, בעיות או חוסר שביעות רצון מייד כשהן מתעוררות, ולכוון את השיח סביב המותג שלכם. אנו בוובלידס מציעים שילוב של מוקד הצ'אט שלנו גם בתוך דף האוהדים שלכם בפייסבוק. באמצעות שירות זה, הגולשים החברים בדף המותג בפייסבוק יכולים ליצור קשר עם המותג ולקבל תשובות לשאלות ופניות שלהם בזמן אמת. 

תמיכה באתרי מכירה – האם הייתם מעזים להשאיר את נקודת המכירה שלכם בעולם הפיזי ללא מוכר או איש שירות שמספק מידע על המוצרים, עונה לשאלות הלקוחות, ממיס התנגדויות של הלקוח, מכוון ומעודד אותו לקראת רכישה? 
סביר להניח שלא. ובכל זאת, בעלי אתרי מכירה מניחים פעמים רבות לגולשים להתמודד בעצמם עם תהליך הרכישה ולא מספקים להם תמיכה מתאימה. נתונים מצביעים על כך ש 75% מהגולשים נוטשים את עגלת הקניות מסיבות של חוסר במידע וקושי בהשלמת ברכישה. באמצעות שילוב של מוקד השירות שלנו בצ'אט באתר, הגולש יקבל תשובות על השאלות שלו ועזרה בהשלמת הרכישה. בעזרת הטכנולוגיות שלנו אנחנו יודעים לזהות נטישה של עגלת הקניות ופונים באופן ייזום לגולש למתן עזרה וכך מקטינים את אחוזי הנטישה.

קופונים – אחד הסודות באמנות סגירת עסקאות הוא לדעת ללחוץ על הנקודה הנכונה בזמן הנכון. כלומר, לדעת להציע ללקוח הצעה רלוונטית בדיוק כאשר הזמן נכון עבורו. הצעת הטבה בדמות קופונים רלוונטיים לגולש שמופיעים בדיוק כאשר הוא מתלבט האם לבצע רכישה היא בדיוק מה שנדרש לעיתים על מנת לעודד את הלקוח לסגור את העסקה. האלגוריתמים הייחודיים שלנו מאפשרים לנו לזהות היכן נמצא הגולש באתר ולהקפיץ לו קופונים רלוונטיים שיעודדו רכישה ויובילו אותו לסגירת עסקה באתר.

תמיכה טכנית - HelpDesk – גולשים רבים נוטשים אתרי אינטרנט כיוון שהם מתוסכלים. הפעולות הנדרשות לביצוע לא מובנות להם, מסורבלות מדי עבורם, או שהם פשוט אינם מצליחים להשלים אותן. המשמעות של גולש שעזב את אתר האינטרנט עלולה להיות הפסד הלקוח במקרה הרע או מעבר מהאתר אל שירות הלקוחות הטלפוני או מוקד התמיכה הטכנית בתרחיש האופטימי יותר. כך או כך, גולש שלא מצליח להשלים את הפעולות שביקש באתר עולה לכם כסף או מפסיד לכם כסף, וחבל. הנציגים במוקד און ליין שלנו מוכשרים לתת גם מענה ותמיכה טכנית במגוון נושאים. הטמעה של שירות הלייב צ'אט שלנו לאתר שלכם יקטין את אחוזי הנטישה, יקטין את עלויות תפעול מוקדי התמיכה הטכנית ללקוחות, יפחית עומסים בשירות הטלפוני ויאפשר לגולשים לקבל עזרה מיידית ומהירה.

זימון תורים – גולש הגיע לאתר שלכם והוא מעוניין לקבוע תור לקבלת שירות. הוא מציץ בשעון ומגלה ששעות הפעילות שלכם הסתיימו ולכן הוא מחויב לחכות למחר על מנת להשיג אתכם טלפונית. מכאן, השאלה אם אכן יתקשר אליכם למחרת ויקבע תור תלויה בגורמים כמו דחיפות העניין, האם יש לכם מתחרים ומה מידת הזמינות שלהם לעומתכם. במילים אחרות, אתם עלולים להפסיד לקוח פוטנציאלי פשוט כיוון שהוא זקוק לשירות מחוץ לשעות הפעילות. שירות מוקד הצ'אט און ליין שלנו ימנע פספוס לקוחות פוטנציאלים, וגם יקל את העומס במוקד זימון התורים הטלפוני שלכם. במקום שהגולש יצטרך להשיג אתכם טלפונית על מנת לקבוע תור לקבלת שירות, אנחנו יכולים להתממשק למערכות זימון התורים שלכם ולקבוע לגולש תור בזמן אמת, תוך כדי צ'אט.

תמיכה בקמפיינים אינטרנטיים – יצרתם קמפיין אינטרנטי מושקע. השקעתם המון כסף בהקמת הקמפיין- העיצוב, הקופי והפרסום, ועכשיו אתם מחכים לתוצאה המיוחלת – לידים. הצלחתם להביא את הגולש לדף הנחיתה אבל כאשר הוא כבר מגיע לשם, הוא נמצא לבד ואין מי שיענה לו על שאלות נוספות שיש לו. ניתן להטמיע את מוקד הצ'אט שלנו בדף הנחיתה שלכם כדי להבטיח שגולש שהגיע לדף מקבל מענה מקיף, דבר שמגדיל את הסיכויים להפוך אותו מגולש אקראי ללקוח משלם. בנוסף, אנו יכולים לסנן עבורכם את הגולשים שמגיעים לדף ולספק רק את הלידים של גולשים עם פוטנציאל גבוה לסגירת עסקה אשר עונים על פרופיל הלקוח שלכם. בשורה התחתונה אנחנו מציעים להפיק מקמפיין האינטרנט שלכם יותר לידים, ולידים איכותיים ומטויבים.  

תמיכה באפליקציות אייפון – אנחנו הולכים אתכם גם לסלולר, ומציעים שילוב מענה אנושי חכם של נציגי השירות שלנו בתוך אפליקציות אייפון, כך שהמשתמשים באפליקציה יוכלו ליצור קשר מיידי עם נציג החברה בלחיצת כפתור פשוטה. 

 


איך מצטרפים?

כל שנדרש מכם הוא ליצור איתנו קשר בצ'אט, או כאן ,

לקבל קוד להשתלה באתר שלכם ותוך מספר ימים נציג אנושי שלנו ייתן שירות לכל הגולשים באתר שלכם.

לקוחות מספרים

אמריקן לייזר – " מסקר לקוחות שביצענו עולה ששילוב השירות האנושי שלכם באתר שלנו שיפר שירות הלקוחות, מעניק שירות איכותי ומקצועי במהירות..."

ספיר עזרא, מנכ"ל ספיר בריכות שחייה – "מאז שהכנסנו את השירות שלכם לאתר האינטרנט שלנו כמות הלידים שהובילו לעסקאות עלו באופן ..."

שאלות ותשובות

האם אתם מעסיקים את הנציגים באתר שלי?

כן. אנחנו ב WebLeads הקמנו מערך של נציגים ואנשי שירות העוברים הכשרות מתאימות והם אלה הנותנים את השירות לגולשים. לך אין כל הוצאות להכשרת נציגים ולהטמעת המערכת...

facebookfacebook