פרסום כתבות במקומונים היא ערוץ נפלא לחיזוק המודעות, חשיפה רחבה לעסק וגם משיכת לידים חמים. כל בעל עסק רוצה לקבל מכל אלו כמה שיותר ובעיקר לידים שיובילו ללקוחות חדשים. יש היום כמה דרכים לעשות זאת בדרך יעילה ולהשיג תוצאות נפלאות.
בעלי עסקים מחפשים תמיד איך יוכלו להשיג עוד לידים חמים שיובילו ללקוחות חדשים בדרכים יצירתיות ובעלות משתלמת. כולם יודעים שהנוכחות של העסק שלהם בפייסבוק או גוגל וערוצי מדיה דומים יכולה לעשות עבורם את העבודה, אך יש אפשרות נוספת שלא כולם מכירים.
איך תשיגו לידים באמצעות פרסום כתבות במקומונים?
האפשרות הנוספת היא פרסום כתבות במקומונים ובאתרי נישה.
יש כיום מאות מקומונים ברשת האינטרנט, חלקם מושקעים יותר וחלקם פחות, חלקם וותיקים מאוד וחלקם חדשים יחסית, אבל לכולם מכנה משותף אחד, היותם מקומון שמדבר לקהל גולשים רלוונטי באזור מסוים או עיר ספציפית.
דוגמא למספר מקומונים כאלו:
אתרי מקומונים במרכז
- מקומון חדשות תל אביב
- מקומון חדשות כפר סבא
- מקומון חדשות נתניה
- מקומון חדשות פתח תקווה
- מקומון חדשות רמלה לוד
- מקומון חדשות ראשון לציון
- מקומון חדשות חולון
- מקומון חדשות הרצליה
- מקומון חדשות בת ים
- מקומון חדשות ירושלים
- מקומון חדשות נס ציונה
- מקומון חדשות אור יהודה
- מקומון חדשות רעננה
- מקומון חדשות רמת גן
- מקומון חדשות רחובות
- מקומון חדשות גבעתיים
- מקומון חדשות קריית אונו
- מקומון חדשות ראש העין
- מקומון תל אביב היום
אתרי מקומונים בדרום
אתרי מקומונים בצפון
- מקומון חדשות הקריות
- מקומון חדשות חיפה
- מקומון חדשות עפולה
- מקומון חדשות עכו
- מקומון חדשות חדרה
- מקומון חדשות נהריה
- מקומון חדשות כרמיאל
- מקומון חדשות טבריה
המקומונים הללו מאפשרים פרסום מודעות גרפיות כפי שכולנו מכירים, כדי למשוך הקלקות ומעבר לאתר של העסק, אבל אפשר להזמין גם פרסום כתבות יח"צ במקומונים הללו. הכתבות האלו הם בלעי יתרון מובהק על פני מודעות גרפיות ברוב המקרים.
יתרונות של פרסום כתבות במקומונים:
- תוכן בעל ערך – הכתבה היא עם תוכן שמעניין את הגולשים במקומון. היא לא מודעה שהוא אוטומטית מתעלם ממנה במבט ראשון. הכתבה מעוררת עניין ומושכת את הגולש לקרוא את התוכן שיש בה. התוכן כמובן הוא על העסק שלכם או עליכם כבעלים של העסק וכדומה.
- מיתוג איכותי – פרסום של כמה כתבות במקומונים שונים יכול ליצור מיתוג מעולה עבורכם. אפשר לבחור מקומונים בפריסה ארצית או אזורית, למשל פרסום כתבה במקומון של גבעתיים ובמקומון של רמת גן ואולי גם של תל אביב. כך אתם ממתגים את עצמכם מול קהל יעד רלוונטי בתור לקוח שלכם.
- קישור יעיל – החלק הטוב ביותר הוא באפשרות להוציא מאותו עמוד של כתבה במקומון קישורים לאתר שלכם. אתם יכולים להוציא קישור עם טקסט מדויק למטרות קידום אתרים או קישור ישיר לעמוד של המוצר שאתם משווקים והוא נושא הכתבה. זאת דרך מצוינת לקבל לידים חמים מקהל יעד רלוונטי שלכם.
אפשר להבין שיש כמה יתרונות לפרסום כתבות במקומונים או אתרי נישה באינטרנט ומשיכת לידים חמים היא אחת מהם.
מדוע לידים מכתבות במקומונים הם לידים טובים?
לידים שיגיעו אליכם בעקבות כתבה במקומון ברשת האינטרנט נחשבים טובים מאוד.
יש לכך כמה סיבות:
- ליד ממוקד – הליד מגיע ברוב המקרים ישירות לעמוד בו אתם מציעים מוצר מסוים שהיה נושא הכתבה או שהוזכר בה באופן נרחב ובו מתעניין הגולש. אם הוא לחץ על הקישור להגיע לעמוד של המוצר אז הוא בחצי הדרך לרכוש אותו.
- קהל רלוונטי – מי שלוחצים על קישור כדי לקבל מידע נוסף על מוצר או שירות שכתבו עליו במקומון כלשהו באינטרנט הוא בד"כ קהל רלוונטי. זה יכול להיות מקומון שפונה לתושבי רמלה ולכן כתבה על שירות שמוצע בעיר ומפורסם בכתבה יהיה רלוונטי עבורם ואפילו יותר מכך, לעתים מדובר על כתבה במדור ספציפי במקומון, מדור בריאות לדוגמא. מי שהגיעו למדור, בחרו לקרוא כתבה על מטפל שיש כתבה עליו ואז לעבור לאתר שלו הם ליד חם לכל עניין ודבר.
אפשר לציין בוודאות שהניסיון מוכיח שלידים שמגיעים מכתבה במקומונים או אתרי נישה, נחשבים לידים טובים מאוד ועם פוטנציאל להפוך ללקוח בפועל.